Flaki

1. Data: 2015-02-28 00:31:17

Temat: Flaki
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jak je robicie? Bo te "po drodze" jadąc z południa na północ PL i z powrotem, to są o
kant wiecie czego rozbić. Mnie ta zabawa zajmuje cały dzień, ale efekt jest OK. Jutro
opiszę krok po kroku.., jak ja to robię.

2. Data: 2015-02-28 05:59:50

Temat: Re: Flaki
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s...@g...com ...

> [...]
> powrotem, to są o kant wiecie czego rozbić. Mnie ta zabawa zajmuje
> cały dzień, ale efekt jest OK. Jutro opiszę krok po kroku.., jak ja to

Nie wszystkie i nie wszedzie sa o kand rozbic... :)
Np. pod Pniewami w tzw wigwamie są przepyszne - wpadam tam zawsze na
okolicznosc zakonczenia grzybobrania :)

3. Data: 2015-02-28 09:27:44

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wszystkie i nie wszedzie sa o kand rozbic... :)
> Np. pod Pniewami w tzw wigwamie są przepyszne - wpadam tam zawsze na
> okolicznosc zakonczenia grzybobrania :)

U Bazyla, między Szczecinem a Gdańskiem też są przednie. Ale i tak polecam
karkówkę w warzywach.

O tu: http://grillubazyla.pl/

4. Data: 2015-02-28 21:23:25

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 lutego 2015 09:27:48 UTC+1 użytkownik Hans Kloß napisał:
> [...]

Ło Panie Dzieju... Ciuta daleko ode mnie, ale daję wiarę na słowo. Jak mnie tam
kiedyś los rzuci, to kurka wódka sprawdzę.

Skąd Ona ma tyle czasu ?
Formowanie chleba w bochenki ciekawą metodą
Koszyki do wyrastania chleba
Zakwas chlebowy - ile wody? ile czekac? jaka make?
O przechowywaniu tego, co bardzo kochamy :-)