Skąd Ona ma tyle czasu ?

1. Data: 2015-02-28 00:00:21

Temat: Skąd Ona ma tyle czasu ?
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Coby wody na herbatkę nie przypalić? Bo dniami i nocami siedzi na prk i porad
udziela jak posmarować bułkę masłem..

Do kogo pytanie? Szszaaaa.... Może sama się odezwie, a może w końcu zamilknie!!

2. Data: 2015-02-28 09:25:03

Temat: Re: Skąd Ona ma tyle czasu ?
Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
ps.com...
> [...]
porad udziela jak posmarować bułkę masłem..

>Do kogo pytanie? Szszaaaa.... Może sama się odezwie, a może w końcu

Chyba jesteś bardzo niepoprawną optymistką a zarazem pesymistką, bo:

Pesymistycznie zakładasz, że się nie odezwie, a optymistycznie, że
zamilknie....

3. Data: 2015-02-28 12:47:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2015 09:25:03 +0100, Hans Kloß napisał(a):

> [...]
>
> Chyba jesteś bardzo niepoprawną optymistką a zarazem pesymistką, bo:
>
> Pesymistycznie zakładasz, że się nie odezwie, a optymistycznie, że

Dniami i nocami? - ja nie mam tak jak Chebelek, tj nie muszę godzinę
biedzić się nad skleceniem jednego sensownego zdania. Napoleon dyktował 7
listów na raz - ja potrafię 20. I jeszcze w międzyczasie upiekę i ugotuję,
przyjmę przyjaciół w domu, męża dopieszczę, koty i psy zaopatrzę, książkę
przeczytam, pobiegam... Wiem, że Chebelek tego nie ma...
--

XL
pewni siebie.

4. Data: 2015-02-28 13:29:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjmę przyjaciół w domu, męża dopieszczę, koty i psy zaopatrzę, książkę
> przeczytam, pobiegam... Wiem, że Chebelek tego nie ma...

Dziś się będziemy licytować, kto ma więcej laptoków?

bez kozery powiem pińcet

5. Data: 2015-02-28 14:23:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2015 13:29:25 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-28 12:47, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
ps.com...

> Dziś się będziemy licytować, kto ma więcej laptoków?

Postów, mężów, książek, przyjaciół, kroków, placków, kotów i psów - razem
do kupy 3333-)

--

XL
pewni siebie.

6. Data: 2015-02-28 20:18:19

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 lutego 2015 12:47:04 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> przyjmę przyjaciół w domu, męża dopieszczę, koty i psy zaopatrzę, książkę
> przeczytam, pobiegam... Wiem, że Chebelek tego nie ma...

ADHD ?

7. Data: 2015-02-28 21:15:10

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 lutego 2015 12:47:04 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Dniami i nocami? - ja nie mam tak jak Chebelek, tj nie muszę godzinę
> biedzić się nad skleceniem jednego sensownego zdania.

Efekty znane na różnistych grupach pyskusyjnych.

> Napoleon dyktował 7
> listów na raz - ja potrafię 20. I jeszcze w międzyczasie upiekę i ugotuję,
> przyjmę przyjaciół w domu,

Niezła jazda. Przyjaciele mogą się odezwać?

> męża dopieszczę,

Najgorsze wyrazy współczucia , jak ktoś kiedyś powiedział..

> koty i psy zaopatrzę, książkę
> przeczytam, pobiegam...

ROTFL

> Wiem, że Chebelek tego nie ma...

Bom jest wszak Wszechwiedząca !!

8. Data: 2015-02-28 21:21:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Postów, mężów, książek, przyjaciół, kroków, placków, kotów i psów - razem
> do kupy 3333-)

Niepoliczalna ilość wychodzi.
Kupa.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

9. Data: 2015-02-28 21:27:15

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjmę przyjaciół w domu, męża dopieszczę, koty i psy zaopatrzę, książkę
> przeczytam, pobiegam... Wiem, że Chebelek tego nie ma...
P...nij w stół, to nożyce się odezwą.

10. Data: 2015-02-28 21:52:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2015 21:21:39 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-28 14:23, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
ps.com...

> Niepoliczalna ilość wychodzi.
> Kupa.

No, sporo tego. W dodatku sołtysem o mało dziś nie zostałam. Tak ot, między
postami. Trzema głosami wygrała najbliższa sąsiadka. Ale to i tak, jakbym
ja wygrała - i tak we wszystkim G. radzi się mnie. Miło być w tej opozycji.
No i mam teraz blisko do sołtysa - tyle co przez ogrodzenie 3-)

--

XL
pewni siebie.

Formowanie chleba w bochenki ciekawą metodą
Koszyki do wyrastania chleba
Zakwas chlebowy - ile wody? ile czekac? jaka make?
O przechowywaniu tego, co bardzo kochamy :-)
Herbata z kubasa...