Fotel na kółkach i parkiet

1. Data: 2005-03-05 11:01:33

Temat: Fotel na kółkach i parkiet
Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jeszcze nie zniszczyłem podłogi, ale chcę spytać grupowiczów czy oprócz
podkładania dywanika pod fotel biurowy na kółkach są jakieś sposoby na
zabezpieczenie podłogi przed porysowaniem?

Czy moze zakładanie gumek na rolki ma sens?

Czy da się dokupić same rolki gumowane i wymienic w istniejącym sprzecie?

2. Data: 2005-03-05 12:45:44

Temat: Re: Fotel na kółkach i parkiet
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Mar 2005, it was written:

> Jeszcze nie zniszczyłem podłogi, ale chcę spytać grupowiczów czy oprócz
> podkładania dywanika pod fotel biurowy na kółkach są jakieś sposoby na
> zabezpieczenie podłogi przed porysowaniem?

Specjalna sztywna mata z Ikei, ale to jakby prawie to samo.

> Czy da się dokupić same rolki gumowane i wymienic w istniejącym sprzecie?

Można kupić komplet kółek. Nie wiem, jak ze skutecznością tego
rozwiązania.

Pozdrawiam,

Alojzy

3. Data: 2005-03-05 14:35:46

Od: Sierp <N...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2005 13:45:44 +0100
"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> naskrobał(a):

> Specjalna sztywna mata z Ikei, ale to jakby prawie to samo.

kumplowi dostalo sie pod taka mate troche ziarenek piasku
pieeknie porysowana podloga :)

Sierp

4. Data: 2005-03-05 15:49:52

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sklepach z krzesłami proponują "specjalne" (gumowate) kółka.

Pozdrawiam emarcin

5. Data: 2005-03-05 17:17:15

Od: "Mach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy moze zakładanie gumek na rolki ma sens?
>
> Czy da się dokupić same rolki gumowane i wymienic w istniejącym sprzecie?

Ja sobie kupilem dywan, moja dziewczyna nogi bez kolek na filcu :)

Mach

6. Data: 2005-03-05 17:38:33

Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mach" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja sobie kupilem dywan, moja dziewczyna nogi bez kolek na filcu :)

dywan też mam. Ale dywan się zniszczy od kółek.
Rozwazałem wlasni usuniecie kółek i podklejenie filcem. Mowisz ze Twoja
dziewczyna tak ma?

7. Data: 2005-03-05 21:40:27

Od: "umywalka_pentagonalna" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arbiter" <arbiter.pl> wrote in message

> dywan też mam. Ale dywan się zniszczy od kółek.

Jak dywan będzie dobrej jakości to się nie zniszczy. Ja mam nowy parkiet od
kilku miesięcy i od razu pod taki fotel położyłam dywanik. Spodziewałam się
że wkrótce będzie "zjeżdżony", ale na nim nic nie widać!. A fotel naprawdę
solidnie eksploatowany.

pozdr

8. Data: 2005-03-06 19:25:07

Od: "Mach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dywan też mam. Ale dywan się zniszczy od kółek.
> Rozwazałem wlasni usuniecie kółek i podklejenie filcem. Mowisz ze Twoja
> dziewczyna tak ma?

Dywan mam i tez mocno eksploatuje i jest bez zarzutu (slabo jezdzi po nim
fotel)
ale kupilismy w ktoryms z marketow w lodzi jest sklep "4 litery" i chyba
komplet nozek montowanych zamiast kolek kosztowal ok 15 PLN :)

Mach

9. Data: 2005-03-14 09:10:48

Od: "Kiciun" <no_spam@ania(at)szpaczki.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbiter" <arbiter.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy moze zakładanie gumek na rolki ma sens?
>
> Czy da się dokupić same rolki gumowane i wymienic w istniejącym sprzecie?

Witam.
W sklepach z deską barlinecką, są takie przezroczyste maty chyba ok. 1,2 x
0,8 m, specjalnie do tego celu. Ich wadą jest stosunkowo wysoka cena, ale
jak patrzę na swój parkiet po roku używania fotela na kółkach....
A.S.

10. Data: 2005-03-14 10:32:24

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiciun napisal(a):

> [...]
> 0,8 m, specjalnie do tego celu. Ich wadą jest stosunkowo wysoka cena, ale
> jak patrzę na swój parkiet po roku używania fotela na kółkach....

Ale przeciez praktycznie wszedzie tam gdzie mozna kupic taki fotel, mozna
kupic specjalne do niego kolka do powierzchni twardych. Sa one gumowe i nie
rysuja np. parkietu.

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

brukarstwo artystyczne, ogrody - www.KAWOJ.pl (mazowieckie)