Sprzęt firmy Gorenje - Opinia

1. Data: 2005-03-04 00:02:02

Temat: Sprzęt firmy Gorenje - Opinia
Od: "Dominik" <d...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Urzadzamy mieszkanko i jestesmy zainteresowani sprzetem AGD firmy - Gorenje.
Prosimy was o opinie o tej firmie.
Dziekujemy
DD

2. Data: 2005-03-04 07:01:03

Temat: Re: Sprzęt firmy Gorenje - Opinia
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAm lodowke, piekarnik i plyte :) Wszystko dziala bez zarzutow (dopiero
1,5m-ca) Tylko lodowka troche jakby 'skrzypi' ale to wina chyba materialow
Wiec ogolnie chyba dobry sprzecik no i ciekawy design :)
pozdr

3. Data: 2005-03-04 07:38:20

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Mar 2005 01:02:02 +0100
"Dominik" <d...@k...com> wrote:

> Urzadzamy mieszkanko i jestesmy zainteresowani sprzetem AGD firmy -
> Gorenje. Prosimy was o opinie o tej firmie.

mam lodowke i piekarnik
co do lodowki - brak zastrzezen
co do piekarnika - super dziala, jedyne co mnie irytuje to parowanie
w okolicach galek po wylaczeniu (ale jezeli zostawie wlaczone oswietlenie
i wywiew dziala - to jest ok)
nie chce mi sie na razie dochodzic czego to wina :)

MrOwA - ustaliles cos? :)

Sierp

4. Data: 2005-03-04 08:48:25

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze nie tez mi sie troche nie chce: )) Myslalem ze Ty napisales do
GORENJE :))) Jak tylko kiedys z nudow zadzwonie do serwisu to dam znac
pozdr.

5. Data: 2005-03-04 09:26:04

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik pisze w news:4227a606$1@news.home.net.pl

> Urzadzamy mieszkanko i jestesmy zainteresowani sprzetem AGD firmy - Gorenje.
> Prosimy was o opinie o tej firmie.

Lodówka bez zarzutów! ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

6. Data: 2005-03-04 09:48:35

Od: "Pawel K." <p...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy lodówke,zmywarke, piekarnik i plyte od prawie 2 lat.Wszystko OK
Polecam.

Uzytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisal w wiadomosci
..

7. Data: 2005-03-04 19:21:23

Od: "Bonifacy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam lodówkę INOX. Chodzi cichutko ale jak nie jest wypoziomowana. Jak ją
wypoziomuje to warczy. Trochę warczą czasem pojemniki w środku jak sa puste.
Po za tym cool.

Łazienka.
Odmowa kredytu hipo - co wtedy ?
Wymiary zmywarek (nie szerokość ;-) )