niecodzienne zastosowania sprzetu AGD

1. Data: 2005-03-03 13:33:09

Temat: niecodzienne zastosowania sprzetu AGD
Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirował mnie watek pt. "głupie pytanie o mikrofalowke". Otoz prosiłbym
grupowiczów o infomacje o niecodziennych zastosowaniach sprzetu ale jednak
przydatnych.
ja moge podac nastepujace informacje.

- w czajniku elektrycznym wygodnie gotuje się kukurydzę. Potem gotujemy sama
wodę i czajnik nie pachnie kukurydza
- za pomoca suszarki idealnie suszy się skarpety - operacja trwa okolo
minutę
- podobno w zmywarce można prać czapki baseballówki układajac je na gornej
półce(nie potwierdzone)
- w mikrofalówce można suszyć bieliznę(mi to się nie podoba i wolę suszarka)

--
Adam Kondrat

2. Data: 2005-03-03 13:46:48

Temat: Re: niecodzienne zastosowania sprzetu AGD
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mikrofalowki uzywam w charakterze
pojemnika na chleb

pozdrawiam WM

3. Data: 2005-03-03 13:50:13

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Mar 2005 14:33:09 +0100
"Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> wrote:

> Zainspirował mnie watek pt. "głupie pytanie o mikrofalowke". Otoz
> prosiłbym grupowiczów o infomacje o niecodziennych zastosowaniach
> sprzetu ale jednak przydatnych.

moja luba uzywa lodowki jako pojemnika na lakiery do paznokci
ale to pewnie dosc codzienne, choc dla mnie osobiscie - dosc
niecodzienne ;-)

Sierp

4. Data: 2005-03-03 13:55:50

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> napisał w
wiadomości news:d073ij$muf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> - w mikrofalówce można suszyć bieliznę(mi to się nie podoba i wolę
> suszarka)

W to akurat nie wierzę, rzecz ewidentnie wymyślona przez kogoś, kto
niezbyt rozumie zasadę działania mikrofalki.
A co do nietypowego zastosowania tejże, ja tam polecam nieodmiennie
kasowanie płyt CD - baaardzo widowiskowe ;-))) A taka skasowana płyta
o wiele efektowniej wygląda potem pod lusterkiem w aucie ;-)
Bierzemy płytę CD (musi to byc płyta tłoczona fabrycznie, żaden
CD-R!), wkładamy ją do mikrofalki i włączamy mikrofalę. Na niedługo
raczej i raczej nie na całą moc... Dla lepszego efektu warto zgasić w
kuchni światło ;-)

Z tematu jeszcze: robot kuchenny użyty do rozrabiania fugi, piekarnik
domowej kuchni gazowej wykorzystany za młodu do wypalania amatorskiej
polewy ze szkła wodnego na ceramice (rolę ceramiki pełniła cegła),
stary gramofon w roli koła garncarskiego (to nie ja, słyszałem
jedynie)...

J.

5. Data: 2005-03-03 14:16:44

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosiłbym
> grupowiczów o infomacje o niecodziennych zastosowaniach sprzetu ale jednak

W internacie dziewczyny robiły tosty pomiędzy... dwoma żelazkami...
Pozdrawiam. Variete.

6. Data: 2005-03-03 14:19:40

Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> wrote in message

> [...]
>
> W to akurat nie wierzę, rzecz ewidentnie wymyślona przez kogoś, kto
> niezbyt rozumie zasadę działania mikrofalki.

Ależ można tyle że to takie trochę inne suszenie :)
W mikrofali wzrasta temepratura wody "zawartej" w mokrym ubraniu i wszystko
szybciej odparowuje.
I co tu niezgodnego z zasadą działania mikrofalówki?

Hitomi

7. Data: 2005-03-03 14:22:42

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hitomi" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> I co tu niezgodnego z zasadą działania mikrofalówki?

Niezgodnego z zasadą nic nie ma, tylko suszenie takie jakieś
niebałdzo. Mikrofala nie będzie suszyć ona będzie jedynie podgrzewać
wodę w ciuchu, co mu po pierwsze niekoniecznie ciuchowi na zdrowie
może wyjść, po drugie - nie jestem pewien, czy póki ciuch będzie
zamknięty w mikrofalce, parowanie będzie na tyle sprawne, żeby to
dawało jakieś istotne przyspieszenie suszenia. Tak czy tak więcej z
takim suszeniem by chyba było zachodu niż rzeczywistych efektów :-)

J.

8. Data: 2005-03-03 14:28:11

Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyspieszenie suszenia. Tak czy tak więcej z takim suszeniem by chyba
> było zachodu niż rzeczywistych efektów :-)

Pewnie że niebałdzo :) ale jak się ktoś uprze...
a sposób postępowania jest taki że się chwilę podgrzewa, wyjmuje na
odparowanie i tak w kółko ...
A do suszenia ubrań przydaje się opalarka, tyle że też łatwo przedobrzyć

Hitomi

9. Data: 2005-03-03 14:35:59

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Mar 2005 15:22:42 +0100

> [...]
> zamknięty w mikrofalce, parowanie będzie na tyle sprawne, żeby to
> dawało jakieś istotne przyspieszenie suszenia.

moze to trzeba robic przy otwartych drzwiczkach mikrofali?
;-))

Sierp

10. Data: 2005-03-03 14:38:30

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A do suszenia ubrań przydaje się opalarka, tyle że też łatwo
> przedobrzyć

Oj opalarka to wogóle jest bałdzo uniwersalne urządzenie. Hardcorowe
jej zastosowanie miałem okazję poznać na jednej delegacji: zima, mróz,
hotel Perła w Oleśnicy z nieszczelnymi oknami i oszczędzający na
ogrzewaniu, w pokojach zimno jak... no zimno po prostu. I kolega z
pracy, który po bezskutecznych próbach zaaklimatyzowania się w
pomieszczeniu, zszedł do samochodu po opalarkę i zostawił ją włączoną
na całą noc jako farelkę ;-))) Opalarka była dość dobra, miała
elektroniczną stabilizację temperatury i zabezpieczenia przed
przegrzaniem - dodam na wszelki wypadek :-)

J.

[ntg] e-marketing dla Ciebie
Lodówka electrolux ERB 3023X
Gdzie najtańsze żaluzje drewniane i rolety?
demonataz paneli klejonych
Wybor miedzy Siemens&ARISTON