Francuskie sery - walka z zapachem

1. Data: 2004-07-05 15:46:17

Temat: Francuskie sery - walka z zapachem
Od: "oiseau" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktos z Was (nie ukrywam, ze licze tu na liczna i mocna "frakcje francuska"
:) ) zna sprawdzony sposob na neutralizacje zapachu przeroznych camembertow,
coulomierow, petit munsterow, le carre, etc - ktorych jestem oddana
wielbicielka, jednakze kazdorazowe otworzenie drzwi lodowki konczy sie utrata
przytomnosci smialka-"ochotnika", rozleglymi obrazeniami wszelkich zywych
organizmow znajdujacych sie w promilu 500 metrow, drastycznymi podejrzeniami
gosci co do zawartosci lodowki i niecnych zamiarow gospodarzy. Moja walka jak na
razie ogranicza sie do zapakowania serow do szczelnych pojemnikow, powtykania
odswiezaczy w kontakty oraz nerwowego konsumowania corpus delicti. Licze na
Wasze pomysly.

Pozdrawiam,

Oiseau "I dlaczego we Francji nie smierdzi?!"

1. Data: 2004-07-07 07:47:36

Temat: Re: Francuskie sery - walka z zapachem
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

oiseau wrote:
> [...]
> odswiezaczy w kontakty oraz nerwowego konsumowania corpus delicti. Licze na

No ja nie rozumiem. U mnie sery leza w plastikowym pudelku, z lodowki
nic nie zalatuje, dopiero przy otworzeniu pudla mozna siekiere powiesic
w powietrzu ;) A Francja smierdzi w okolicach lodowek z serami w
marketach i na targach. Nawiasem mowiac uwielbiam ten smrod ;)

Kot zdziwaczaly zapachowo

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-07 16:34:22

Od: "Ruua" <r...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oiseau" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
podejrzeniami
> gosci co do zawartosci lodowki i niecnych zamiarow gospodarzy.

ja mam akurat superszczelne pojemniki tupperware (nawet zupe w torebce mozna
przewiesc bez niespodzianek:), ale wydaje mi sie, ze kazdy zamykany
platikowy czy szklany pojemnik, w ktorym bedzie ser spowoduje brak tych
zapachow w calej lodowce!

1. Data: 2004-07-07 19:30:46

Od: "oiseau" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:

> [...]
> przewiesc bez niespodzianek:), ale wydaje mi sie, ze kazdy zamykany
> platikowy czy szklany pojemnik, w ktorym bedzie ser spowoduje brak tych

moje plastiki do szczelnych naleza a i tak nie wytrzymuja "cisnienia" ;)
moze jest jeszcze jakas nadzieja w tupperware, dzieki.

Pozdrawiam,
Oiseau

1. Data: 2004-07-08 05:18:39

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moje plastiki do szczelnych naleza a i tak nie wytrzymuja "cisnienia" ;)
> moze jest jeszcze jakas nadzieja w tupperware, dzieki.

jest taki specjalny pojemnik tupperware do serów, dośc nowa rzecz, -
stalowo-błękitny kolor, na połokrągła pogrywa i na górze ma tają jakby
siateczkę - działa ona na tej zasadzie, ze usuwa wilgoć (dość skutecznie) a
nie wypuszcza zapachów. Działa to wszystko bardzo dobrze, od kilku miesięcy
naprawdę chwalę sobie ten pojemnik i przechowuję w nim nie tylko sery ale i
wędlinę - bardzo przedłuża ich żywot w lodówce.

pozdrawiam
Basia

test
Pomniki w Internecie
Francuskie sery - walka z zapachem
Co sądzicie o wódce "Dębowej"?
KALETOWA konsumuje udziec[quasi relacja ]