Szukam Zduna - może troszkę OT

1. Data: 2004-07-07 08:53:58

Temat: Szukam Zduna - może troszkę OT
Od: Piotr_K <p...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam,
Poszukuję zduna (z Wawy lub okolic) do budowy wymyślonego grilla
wędzarni.
Czy ktoś s Szanownych Grupowiczów może mi coś w tej materii
podpowiedzieć?
Pozdrawiam
PK

1. Data: 2004-07-07 10:36:36

Temat: Re: Szukam Zduna - może troszkę OT
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr_K" <p...@j...org.pl>
> [...]
> wędzarni.
> Czy ktoś s Szanownych Grupowiczów może mi coś w tej materii

Napisz na priv jaki masz problem. Usuń co trzeba z adresu.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-07 10:54:57

Od: "kaletowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Piotr_K" <p...@j...org.pl>
>
> Napisz na priv jaki masz problem. Usuń co trzeba z adresu.

A to też się doskonale wpisuje w FORUM NISZOWE. Ktoś pyta o zduna, a...
zdunem jest Jerzy N
;-)
KALETOWA, co dziecków za próg samych nie puszcza

1. Data: 2004-07-07 11:41:41

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaletowa" <k...@p...onet.pl>

> [...]
> zdunem jest Jerzy N
> ;-)
> KALETOWA, co dziecków za próg samych nie puszcza

Jest maź? - pyta się się dżdżownica koleżanki.
Nie, nie ma. Wyciągnęli go dzisiaj kumple na ryby.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---