Frank TEŻ mnie lubi!

51. Data: 2015-05-23 12:17:52

Temat: Re: Frank TEŻ mnie lubi!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 11:07, Chiron pisze:

> Gdybym coś takiego od Ciebie przyjął, długo nękałyby mnie obawy- czy aby
> to nie jest zatrute

Dołączam - Dejanira.

Ewa

52. Data: 2015-05-23 12:33:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołączam - Dejanira.

A koszulka od McQueena.

też pedał ale jednak już nieżywy

53. Data: 2015-05-23 12:38:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dołączam - Dejanira.

Za koszulę także dziękuję

--

Chiron

54. Data: 2015-05-23 12:52:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 12:38, Chiron pisze:

> Za koszulę także dziękuję

Jeszcze włosy mogłabym Ci przystrzyc, co Ty na to?

Ewa

55. Data: 2015-05-23 12:58:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze włosy mogłabym Ci przystrzyc, co Ty na to?

Wiem, rozumiem- cieniowanie brzytwą, te sprawy. Może kiedy indziej- jak się
lepiej poznamy

--

Chiron

56. Data: 2015-05-23 13:43:41

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

d...@g...com
użytkownik Rewolucja napisał:

> Zupełnie inna para kaloszy z fanami PiSu i Dudy. To przecież
> wychowankowie tego złodziejskiego kościółka ludzie niemoralni,
> brudni i źli.

Napluj świni w twarz, powie że deszcz pada.

Sięgijmy do podstaw:
Sikorski MSZ mówi o robieniu loda USA

O czym ty tu pierdolisz, moralności pisu to cwaniactwo, karierowiczostwo, obłuda,
kołtuństwo, rasizm, faszyzm, ksenofobia itd ....wszystko co spotamy na melinie, a
nie u normalnych ludzi..Mamy aferę ze Skokami jakiej w Polsce nigdy nie było na taką
skale, ale pisowcom to nie przeszkadza, bo tacy sami złodzieje i cwaniaczki,
awanturujące i walące ludzi krzyżem po łbie, każdego da się zapluć przez świnie z
marginesu, ciemnota, która szuka kogo zaprześladować i do sekty o Moralności Stalina
zapierdalać, co wali dzieci w odbyta, do ścieku który cała europa dawno wywaliła z
burte, bo zboczone i mordecze.

57. Data: 2015-05-23 13:58:58

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Charakterystyka ludzi głosujących na PiS:

1. "Osoba stara, schorowana, niedołężna" - człowiek bez wiedzy, bez obycia, bez
wykształcenia - za to z doświadczeniem życia w dawnym ustroju. Zazwyczaj nie potrafi
pogodzić się z faktem, iż Polska od ponad dwudziestu lat jest państwem wolnym i
demokratycznym. Taki człowiek musi ciągle szukać wrogów, jednoczyć się w obronie
określonych "wartości" i jest gotowy oddać życie swoje i innych za jedynego,
nieomylnego wodza, który stoi na czele anty-systemowego ruchu. Zwykle są to osoby
starsze i schorowane, które już dawno straciły umiejętność odpowiedniej percepcji
polityczno-społecznej. Naiwni, zapatrzeni, niespełnieni.

2. "Młody, który chce zrobić karierę na obecnej koniunkturze" - zatwardziali
karierowicze, którzy podstępnie próbują wykorzystać specyfikę obecnych warunków
politycznych do wypromowania własnej osoby czy działalności. Bezideowi, puści,
próżni.

3. "Człowiek określany mianem "PiT" - Piwo i Telewizor - osoba leniwa, która w życiu
niczego nie osiągnęła, do niczego nie doszła własną pracą, przedsiębiorczością i
kreatywnością. Siedzi całe życie przed telewizorem, narzekając na wysokie ceny,
bałagan w urzędach i polityczne działania rządu. Nie chce się kształcić, uczyć,
pracować - liczy, że państwo i rząd podadzą jej nowoczesne państwo, dobrą pracę i
znakomite warunki życia na tacy. Osoba leniwa, niewykształcona, bez obycia.
Malkontent, któremu życie minie na zapatrywaniu się i ocenianiu wszystkich
dookoła.Pobiera zasiłek dla bezrobotnych.

4. "Katolik" - niemający nic wspólnego z wiarą chrześcijańską osobnik, który szuka
tylko pretekstu do agresywnych zachowań. Polski odpowiednik Taliba, fundamentalista i
radykał religijny. Ekstremista. Co niedzielę zajmuje miejsce w pierwszym rzędzie
podczas mszy św., żeby zachować odpowiedni wizerunek i pozory. Człowiek, który
nienawidzi innych, który potrzebuje jedności z większą grupą, który nie toleruje
innych, który jest gotowy opluć, obrazić, zniszczyć, zabić. Wszystko w imię Radia
Maryja, T.Rydzyka i J.Kaczyńskiego. Często podstępnie wykorzystuje sentymentalne
wspomnienia o Janie Pawle II, Pismo Święte oraz naukę Jezusa, jako narzędzia do
chytrej, cynicznej gry politycznej. Całkowite zaprzeczenie katolicyzmu. Jest zdolny
do profanacji Krzyża i wartości religijnych. Zawistny, mściwy, wulgarny, agresywny.
Doskonałe predyspozycje na członka sekty.

5. "Patriota" - pseudo-znawca historii Polski, który błędnie interpretuje pojęcie
patriotyzmu. Wydaje mu się, że patriotyzm to ciągła walka i dążenie do wojny, a nie
współpraca i jedność narodu. Ludzi dzielić ludzi, wskazywać tych, którzy według
niego: Ruskami, Niemcami, Żydami, zdrajcami, agentami, złodziejami. Człowiek mały,
zakompleksiony, niedouczony.

6. "Człowiek chory psychicznie" - osoba, która nie zdaje sobie sprawy z tego, co
robi, regularnie przyjmująca silne środki farmakologicznie, które omamiają i
otępiają. Człowiek taki nie jest zdolny do samodzielnego myślenia. Bardzo podatny na
manipulację i sugestie. Nie należy ich winić za to, że głosują na PiS.

58. Data: 2015-05-23 16:02:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 12:58, Chiron pisze:

> Wiem, rozumiem

> - cieniowanie brzytwą

Dokuczanie radiem z góry,
Wymuszanie przez tortury,
Usypianie extra proszkiem,
Uduszenie przez pończoszkę,
Obrzydzanie cynaderką,
Usuwanie śladów ścierką.

> te sprawy. Może kiedy indziej- jak
> się lepiej poznamy

Lepiej to jeszcze przemyśl.

Ewa

Dlaczego katolicy to aborcjoniści...
Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!
Takich rzeczy coraz więcej...
Kuzyn
JEDWABNE - DEBATA - O co pytał Duda Komorowskiego.