Frank TEŻ mnie lubi!

41. Data: 2015-05-23 06:32:02

Temat: Re: Frank TEŻ mnie lubi!
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:mjo548$rk9$1@news.icm.edu.pl...

> Wampir, modliszka, psychopatka - wszystko się zgadza.

Klasyka- zamiast chwili refleksji (bo nie uwierzę, żebyś w sposób
odpowiedzialny chciała zażegnać konflikt)- piszesz "o, jaka ja biedna, jaka
oprymowana, co ty Chironie mi tu zarzucasz, jaka ja biedna!"

--

Chiron

42. Data: 2015-05-23 07:01:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-05-22 22:09, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Można i wżenić.

No ale słoma z butów zawsze wyjdzie

--

Chiron

43. Data: 2015-05-23 08:14:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 07:01, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Świnta racja, panie, świnta racja.

cho-cho-łka

44. Data: 2015-05-23 08:16:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-05-23 07:01, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Świnta racja, panie, świnta racja.

> cho-cho-łka

Hachołka?

--

Chiron

45. Data: 2015-05-23 09:19:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 06:32, Chiron pisze:

> Klasyka- zamiast chwili refleksji (bo nie uwierzę, żebyś w sposób
> odpowiedzialny chciała zażegnać konflikt)- piszesz "o, jaka ja biedna,
> jaka oprymowana, co ty Chironie mi tu zarzucasz, jaka ja biedna!"

Wciąż potrzebny plasterek, czy może jakiś środek przeciwbólowy?

Ewa

46. Data: 2015-05-23 09:21:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 08:16, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Hichujka?

47. Data: 2015-05-23 09:48:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wciąż potrzebny plasterek, czy może jakiś środek przeciwbólowy?

Madox... tfu... maalox

po laxi

48. Data: 2015-05-23 09:58:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 09:48, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-05-23 09:19, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Madox... tfu... maalox

Może wystarczyłaby odrobina mięty?

Ewa

49. Data: 2015-05-23 10:45:45

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Rewolucja napisał:

> Zupełnie inna para kaloszy z fanami PiSu i Dudy. To przecież
> wychowankowie tego złodziejskiego kościółka ludzie niemoralni,
> brudni i źli.

Napluj świni w twarz, powie że deszcz pada.

Sięgijmy do podstaw:
Sikorski MSZ mówi o robieniu loda USA

- Prawda jest taka, że właściciel, czyli Ministerstwo Gospodarki, generalnie w dupie
miało całe górnictwo przez całe siedem lat. Były pieniądze, a oni, wiesz, pili, lulki
palili, swoich ludzi poobstawiali, sam wiesz, ile zarabiali i nagle pierdyknęło -
stwierdziła w rozmowie z Wojtunikiem.

- Tam jest, kurwa, banda na bandzie. Jest jedna banda profesorów, druga związkowców,
trzecia banda zarządzających, czwarta banda... (...) firm, które z tego świetnie żyją
- podsumowała

Sienkiewicz: państwo polskie istnieje teoretycznie, podpalacz budki
pod ruską ambasadą

Ci ludzie mają władzę od samej góry, od prezydenta do
szeregowego pracownika administracji plus internetowe szczekaczki,
rządzą 8 lat, nie chcą zmian i akceptują obecny stan rzeczy,
albo nie są w stanie zmienić czegokolwiek.

Przyssali się do ciepłych posadek
(Bieńskowska:swoich ludzi poobstawiali...) jedyne ich możliwości to:
http://www.eprudnik.pl/wp-content/uploads/2014/11/fi
skalizm-tuska400.gif

50. Data: 2015-05-23 11:07:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wciąż potrzebny plasterek, czy może jakiś środek przeciwbólowy?

Gdybym coś takiego od Ciebie przyjął, długo nękałyby mnie obawy- czy aby to
nie jest zatrute

--

Chiron

Dlaczego katolicy to aborcjoniści...
Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!
Takich rzeczy coraz więcej...
Kuzyn
JEDWABNE - DEBATA - O co pytał Duda Komorowskiego.