Frank TEŻ mnie lubi!

31. Data: 2015-05-22 22:15:09

Temat: Re: Frank TEŻ mnie lubi!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 22:09, Chiron pisze:
> Swoją drogą-
> coś masz słabość do takich ludków, w towarzystwie których mozesz mi w
> jakiś- tam sposób dokopać.

No cóż, każdy ma prawo do słabości. Ludki takoż.

Ewa

32. Data: 2015-05-22 22:16:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 22:09, Chiron pisze:

> coś masz słabość do takich ludków, w towarzystwie których mozesz mi w
> jakiś- tam sposób dokopać.

No i mam nadzieję, że się jakoś podniesiesz po tym kopniaku. Czy może
plasterek?

Ewa

33. Data: 2015-05-22 22:25:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No i mam nadzieję, że się jakoś podniesiesz po tym kopniaku. Czy może
> plasterek?

To nie o to idzie. Tak naprawdę- przecież i tak dla Ciebie to nie miałoby
znaczenia. Jednak starasz się tutaj pokazać zupełnie inną Ewę. No cóż- kto
nie zna, ten może i kupi

--

Chiron

34. Data: 2015-05-22 22:25:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, każdy ma prawo do słabości. Ludki takoż.

Raczej wrażenie odnieść można, że to Ty ich wykorzystujesz. Jak wampir.

--

Chiron

35. Data: 2015-05-22 22:55:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 22:25, Chiron pisze:

> To nie o to idzie. Tak naprawdę- przecież i tak dla Ciebie to nie
> miałoby znaczenia. Jednak starasz się tutaj pokazać zupełnie inną Ewę.
> No cóż- kto nie zna, ten może i kupi

Wampir, modliszka, psychopatka - wszystko się zgadza.

Ewa

36. Data: 2015-05-22 23:18:59

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> Wrote in message:

> Wampir, modliszka, psychopatka - wszystko się zgadza.
>
> Ewa

Zapomniałaś o dewotka.
--
Zupełnie inna para kaloszy z fanami PiSu i Dudy. To przecież
wychowankowie tego złodziejskiego kościółka  ludzie niemoralni,

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

37. Data: 2015-05-22 23:19:11

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 May 2015 21:34:35 +0200, FEniks napisał(a):

> Przeczytałam kilka jego książek, słuchałam kiedyś jego audycji radiowych
> bodajże w PR1. Podobały mi się, opowiada z dużą swadą. Co nie zmienia
> mojego zdania na temat jego megalomanii.

Aha, być może to o tych audycjach radiowych wspominałaś. Jakoś wtedy nie
dane mi było na nie trafić.

M.

38. Data: 2015-05-22 23:29:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 23:18, glob pisze:

> Zapomniałaś o dewotka.

Racja, dzięki.

Ewa

39. Data: 2015-05-23 00:02:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-22 22:09, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Nauczyć też się trudno. Ze szlachectwem trzeba się urodzić. Swoją drogą-
> coś masz słabość do takich ludków, w towarzystwie których mozesz mi w
> jakiś- tam sposób dokopać.

Można i wżenić.

ślachet-na

40. Data: 2015-05-23 01:46:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> To są Twoje opinie. One mogą być prawdziwe, fałszywe, częściowo prawdziwe
> (czyli de facto- fałszywe). Jednak Twoja opinia nie ma mocy wyroku czy też
> jakiegoś prawa. Zastanowiłeś się kiedyś, że możesz po prostu nie mieć
> racji? Z tego powodu Twoje pytanie przypomina w sensie logicznym pytanie:
> "kiedy przestaniesz bić żonę?"

Chiron, ale przecież to NIE SĄ OPINIE tylko FAKTY!
Przypomnij sobie jak TY INTERPRETOWAŁEŚ swoje OBSERWACJE
dotyczącego tego że nie piszę tu o swojej bliskiej rodzinie.
Obserwacje zupełnie z pały... nie muszę chyba dodawać :-)
Albo gdy ZAOBSERWOWAŁEŚ że czegoś nie rozumiem tak samo
jak Ty to posadziłeś "trafną-po-swojemu" INTERPRETACJĘ że to
dlatego że nie mam emocjonalnej inteligencji i tylko rozum używam...
Ile razy już publicznie namawiałeś mnie do wyłączenia rozumu??
Sklerozę masz? Czy może ktoś za Ciebie tu pisuje do usenetu?
Sam sadzisz interpretacje na lewo i prawo a odmawiasz takiego samego
prawa innym. Więc Ci dobrze radzę: weź zastosuj się do własnych rad!

Dlaczego katolicy to aborcjoniści...
Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!
Takich rzeczy coraz więcej...
Kuzyn
JEDWABNE - DEBATA - O co pytał Duda Komorowskiego.