Freski w sypialni :-)

1. Data: 2003-10-02 19:56:06

Temat: Freski w sypialni :-)
Od: "Marcin" <macros@KASUJ_TO.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mam pytanie. Ostatnio widziałem zdjecie lazienki z blekitnym sufitem
wymalowanym w chmurki. Wygladalo to ekstra. Chcialbym cos takiego sobie
walnac w sypialni, moim "siudmym niebie" :-) Jeszcze taki fresk podkreslilby
to.
Czy ktos z Was mial do czynienia z takimi cudami i moze podpowiedziec jak to
zrobic. Oczywiscie na poczatku pewnie trzeba pomalowac sufit na blekit, a
pozniej...
N wlasnie. Co pozniej. Jakis specjalny pedzelek? Farba? Pewnie nie
tradycyjna Snieżka, bo pokryje calkowicie i nie bedzie mozna zrobic rozmycia
chmur.
Siostra maluje na plutnie olejem, wiec z wykonaniem estetycznym nie bedzie
raczej problemu. Raczej nad technicznym wykonaniem. Prosze o jakies
wskazowki.
Z gory dzieki.
Pozdroofka
Marcin

1. Data: 2003-10-02 20:56:29

Temat: Re: Freski w sypialni :-)
Od: "Rysiek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siostra maluje na plutnie olejem, wiec z wykonaniem estetycznym nie bedzie
> raczej problemu. Raczej nad technicznym wykonaniem. Prosze o jakies
> wskazowki.
Jeśli siostra artystką jest to zastosuje pigmenty i sobie łatwo poradzi,
nawet może ci jaką konstelacje zaserwować i dopiero będziesz jak na drodze
mlecznej. ;-)

--
Rysiek

1. Data: 2003-10-03 09:28:46

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Oct 2003 21:56:06 +0200 I had a dream that Marcin <macros@KASUJ_TO.tlen.pl>
wrote:
> [...]
>zrobic. Oczywiscie na poczatku pewnie trzeba pomalowac sufit na blekit, a

Nazwa fresk pochodzi z włoskiego "al fresco", co oznacza "na mokro" - chodzi
w tej technice o malowanie MOKREGO tynku, żeby pigmenty wniknęły do środka.

Przypuszczam, że nie chodzi Ci o fresk, tylko o zwykły malunek :)

1. Data: 2003-10-04 09:04:16

Od: "Marcin" <macros@KASUJ_TO.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rysiek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli siostra artystką jest to zastosuje pigmenty i sobie łatwo poradzi,
> nawet może ci jaką konstelacje zaserwować i dopiero będziesz jak na drodze
> mlecznej. ;-)

Jesli chodzi o artyzm siostry, to nie jest zbytnio wyszukany.
Ale pomysl z droga mleczna jest super.
Dzieki
PS. O jakie pigmenty chodzi? Jaka farba?
--
Marcin

Odpowiadajac na priv POPRAW ADRES

1. Data: 2003-10-04 10:14:24

Od: "Rysiek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <macros@KASUJ_TO.tlen.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rysiek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
jakie pigmenty chodzi? Jaka farba?
> --
Nie umniejszaj siostrze, a pigmenty odpowiednio do farby trzeba dobrać, w
sklepie, drogeri, czy hurtowni, jak zapytać to zawsze coś tam doradzą.

--
Rysiek

Wanna z hydromasażem, podświetlana, nowa
kupilem Wodnika
Stolik pod umywalke nablatowa
"sympatyczny" sąsiad :-/
Solid Security - podajcie ceny :)