oddam ZA DARMO drzwi

1. Data: 2003-10-02 21:15:21

Temat: oddam ZA DARMO drzwi
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Tak jak w temacie - oddam za darmo drzwi łazienkowe (dwoje): lewe i prawe,
szerkość 80 cm, okleina bukowa, z okienkiem kwadratowym z góry
wyprofilowanym w łuk. Drzwi są nowe, ledwo zamontowane, ale chcę je wymienić
na pełne, bo nie podoba mi się okienko. Kupione zostały Leroy Merlin w
czerwcu, mam fakturę (kosztowały 250 zł sztuka, czyli razem 500 zł)-
niestety, nie mogę ich oddać, bo zostały zamontowane i mają wywiercony otwór
na śrubkę przytrzymującą klamke (ale to chyba nie powinno nikomu
przeszkadzać, w końcu drzwi są po to, by w nich instalować klamki - a
otworek, nawet, jesli nie będzi pasował, zostanie przykryty każdą klamką).
Do tego, kto zdecyduje sie na wzięcie ode mnie tyc hdrzwi, mam prośbę: żeby
miał swój transport, i żeby jeszcze skoczył ze mną i tym swoim transportem
do Liroy Merlin i pomógł dowieźć do domu te drzi, które kupię sobie zamiast.
Kontakt na priva - pamiętaj o wycięciu NOSPAM z adresu.
Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-10-03 08:16:48

Temat: Re: oddam ZA DARMO drzwi
Od: "Goldoni" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie miasto ??

Goldoni

1. Data: 2003-10-04 08:58:50

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goldoni" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jakie miasto ??

No tak, wiedziałem, że muszę o czymś zapomnieć...
Miasto domyślne - stolyca.
Sorx za niedopatrzenie.

ninja

Freski w sypialni :-)
Wanna z hydromasażem, podświetlana, nowa
kupilem Wodnika
Stolik pod umywalke nablatowa
"sympatyczny" sąsiad :-/