Frosta - Mexican Chicken

1. Data: 2000-03-29 13:22:26

Temat: Frosta - Mexican Chicken
Od: "Weronika" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kupiłam danie mrożone Frosty 'Mexican Chicken'. Było super. Robi
się w 5 minut i smakuje świetnie. Czy może ktoś z was jadł inne dania
mrożone tej firmy? Jakie wrażenia???
Pozdrawiam
weronika

1. Data: 2000-03-31 07:37:46

Temat: Re: Frosta - Mexican Chicken
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam wrażenie taki, że wole sam zrobić w 30 minut :)))

--
IL PSS - OS3 - 28752610
"Widziałem kapitana i Czarnego Psa....., więc zdawało mi się, że wiem, jak

1. Data: 2000-04-01 19:18:00

Od: "Małgorzatka Z." <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Weroniko,
na tej liscie mowienie o gotowych mrozonych daniach lub tez o gotowych nie
mrozonych (przy przygotowaniu ktorych nie trzeba sie troszke nameczyc) jest
prawie zbrodnia. Wiem, bo tez juz zostalam nie raz zbesztana. Ale co tam, ja
lubie czasami zjesc jakiegos "gotowca", szczegolnie z mrozonymi warzywami i
wcale sie tego nie wstydze. A co do Frosty - to kupilam ja tylko raz i byl
to ryz z warzywami, krewetkami, kawalkami jakiejs rybki, z malzami i do tego
kawalkami kurczaka. Brzmi groznie, ale smakowalo bardzo ciekawie.
Pewnie znowu dostane za to po nosie, ale co mi tam.
Jak grupowicze beda grzeczni to kiedys podam przepis na ciasto ktore ma
wiele zalet - zawsze sie udaje, wyglada znakomicie i potrafi podbic serce
tesciowej (a to juz sztuka!).
Malgosia

1. Data: 2000-04-01 22:25:05

Temat: Odp: Frosta - Mexican Chicken
Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak grupowicze beda grzeczni to kiedys podam przepis na ciasto ktore ma
> wiele zalet - zawsze sie udaje, wyglada znakomicie i potrafi podbic serce

Ale po co? tesciowa i tak nie zrozumie i nie doceni :)))
Lepiej zrobic dla zony/dziewczyny/kochanki/narzeczonej/kolezanki*

* niepotrzebne skleslic

Przemyslaw Koziarski

P.S. A mrozonki i tak sa paskudne, nawet te najlepsze ;)

1. Data: 2000-04-02 13:52:24

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na tej liscie mowienie o gotowych mrozonych daniach lub tez o gotowych nie
> mrozonych (przy przygotowaniu ktorych nie trzeba sie troszke nameczyc)

grozi lunchem, to znaczy chciałem powiedziać linczem ;))))

> [...]
tego
> kawalkami kurczaka. Brzmi groznie, ale smakowalo bardzo ciekawie.

Wcale nie brzmi groźnie bo to właśnie jest paella :))))

> Pewnie znowu dostane za to po nosie, ale co mi tam.

A ty, a ty ;)

1. Data: 2000-04-03 17:23:29

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

> tego
>
> Wcale nie brzmi groźnie bo to właśnie jest paella :))))

Od nosnie paellii - wlasnie sie nia obzarlam z moim "panem" i byla
przesmaczna! Do tego bagietka - moze byc z maslem ziolowym. Paluchy lizac!
Danka

Cukinia jak ananas
Kuchnai Gazowa czy ceramiczna?
Ale pasztet!