herbata TWININGS - czy jest w Polsce ...?

1. Data: 2000-03-29 15:39:03

Temat: herbata TWININGS - czy jest w Polsce ...?
Od: " mass(a" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
jestem smakoszem herbaty, a szczegolnie marki
TWININGS, angielska herbata, pyyyyyyycha, niestety
ciezko dostepna w polsce.
czy ktos to widzial w warszawie???

fanow herbaty zapraszam na ich strone - fajne rzeczy, historia herbaty
i jej produkcji, itp.

www.twinings.co.uk

pozdrawiam wszysstkich czajowcow

mass(a

... ONE LIFE ...
... LIVE IT ...

www.republika.pl/familee

UIN 27979162

1. Data: 2000-03-30 09:25:42

Temat: Re: herbata TWININGS - czy jest w Polsce ...?
Od: Marcin S <m...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

" mass(a" <m...@w...pl> wrote:
> jestem smakoszem herbaty, a szczegolnie marki
> TWININGS, angielska herbata, pyyyyyyycha, niestety
> ciezko dostepna w polsce.
> czy ktos to widzial w warszawie???

Chyba niegdys widzialem to w 'Swiecie Herbat' (a moze to byly 'Herbaty
Swiata'?) na Marszalkowskiej (na stronie wschodniej, gdzies w okolicach
Hozej). Poza tym sprobuj jeszcze w herbaciarni na Smoczej (dokladniej nie
wiem). W Demmer's (chyba) maja tylko wlasne wyroby (choc moze sie myle).
Jest jeszcze herbaciarnia Sikkim (jeszcze tam nie bylem, wiec opinii nie
mam) kolo metra Raclawicka: z metra idzie sie w strone Kabat (czyli na
poludnie). Po wyjsciu jeszcze ok.100 m lewa strona al. Niepodleglosci i to
juz tutaj.

Pozdrawiam,

Marcin

1. Data: 2000-03-30 17:32:10

Od: p...@n...pl (propeler) szukaj wiadomości tego autora

" mass(a" napisał(a):
> jestem smakoszem herbaty, a szczegolnie marki
> TWININGS, angielska herbata, pyyyyyyycha, niestety
> ciezko dostepna w polsce.
> czy ktos to widzial w warszawie???
> www.twinings.co.uk

ja wole pickwicka. bo oczywiscie o takich "siennikach mao-tse-tunga" jak
yellow label tutaj nie rozmawiamy.
--
pzdr &:-)))
propeler