Frytki przepis na pieczenie Kulinarne P....

1. Data: 2003-06-01 09:50:08

Temat: Frytki przepis na pieczenie Kulinarne P....
Od: "Juliusz" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis w programie tv Kulinarne podróże M........ w Bruxeli powiedział on że
prawdziwe frytki smazy się dwa razy i ze tak się robi w kraju który wynalazł
frytki .
Prosze o szczegóły , a może o jakiś przepis .
Pozdrawiam JULIUSZ

1. Data: 2003-06-01 10:34:34

Temat: Re: Frytki przepis na pieczenie Kulinarne P....
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Juliusz <j...@g...pl> wrote:

> Dzis w programie tv Kulinarne podróże M........ w Bruxeli powiedzia" on że
> prawdziwe frytki smazy się dwa razy

Oczywiscie, frytki smazy sie w dwu etapach. Ale dlaczego "prawdziwe"?

> i ze tak się robi w kraju który wynalaz"
> frytki .

A jaki to niby kraj?

Pokrajane frytki zanurza sie w tluszczu o temp. 170 stopni, smazy az
zrobia sie zaczna nabierac koloru. Wyciaga sie je i odcedza. przed
podaniem smazy ponownie przy 180 stopniach az sie calkiem zrumienia i
beda chrupkie.

Wladyslaw

1. Data: 2003-06-01 13:36:27

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> [...]
Belgia

> [...]
> zrobia sie zaczna nabierac koloru. Wyciaga sie je i odcedza. przed
> podaniem smazy ponownie przy 180 stopniach az sie calkiem zrumienia i

A nie robia sie dwa razy bardziej tluste?
walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-02 18:57:26

Od: "Lenka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czym to sie rozni od zwyklych frytkow smazonych just once w nieokreslonej
temperarurce? :) ciekawosc mnie zzera

Lenka

1. Data: 2003-06-02 19:25:48

Od: "Shvagier" <S...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sadze aby temperatura grala role, ale wydaje mi sie ze podwojne smazenie
jakkolwiek zwieksza chrupkosc frytek - a to chyba najwazniejsza cecha tego
dania.

Fishermann Friends wielgachna prosba
chipsy jablkowe
kreatywna kuchnia