Fuga

następny post »
Newsgroups: pl.rec.dom
From: FEniks <x...@p...fm>
Subject: Fuga
Date: Sun, 8 Oct 2017 17:21:35 +0200

W kabinie prysznicowej częściowo w kilku miejscach wykruszyła mi się
fuga. Czy uzupełnienie jej wymaga dużej interwencji typu: wygrzebanie
całej pozostałej fugi? W jakim zakresie? Spomiędzy wszystkich płytek pod
prysznicem? Nie wiem, na jak duży remont się szykować, bo że wystarczy
załatać dziury to nie wierzę. ...

Ewa