Fundament mojej Teorii Wszystkiego

11. Data: 2018-02-25 16:43:25

Temat: Re: Fundament mojej Teorii Wszystkiego
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2018 o 01:50, Ilona pisze:

> A co jesli wszystkim zarzadza pole morficzne?
> https://zenforest.wordpress.com/tag/pole-morficzne/

W mojej teorii nie ma miejsca na czas ani przestrzeń euklidesową a
wszystkie doświadczenia i manifestacje stwarzające Rzeczywistość
dokonują się w przestrzeni stanów Świadomości. Jeżeli Świadomość jest
Stwórcą a zarazem przestrzenią w której dokonuje się doświadczenie to
jest to najprostszy system, w którym możliwe jest kreowanie naszej
Rzeczywistości. To najbardziej spójna hipoteza Teorii Wszystkiego.

> https://pl.wikipedia.org/wiki/Rupert_Sheldrake

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

12. Data: 2018-02-25 17:01:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2018 o 11:28, z...@g...com pisze:

> Leo. Dziecko od piątego roku życia zaczyna szukać autorytetów na
> zewnątrz. Jest to niedługo po tym jak przestaje być wrzeszczącym
> przewodem pokarmowym. Edukacja w obecnym rozumieniu nie ma
> najmniejszego wpływu na rozwój dziecka, a jeśli już to negatywny,
> natomiast kontakt z rodzicami to sprawa bardziej rozwoju
> emocjonalnego niż zdobywania wiedzy.

Do tego by nie dopuszczać się przemocy, zarówno wobec siebie jak i
innych, potrzebny jest przede wszystkim właściwy rozwój emocjonalny od
narodzin poczynając. Wiek późniejszy o już tylko utrwalanie tego co się
wyssało z pierwszym mlekiem matki. Jeżeli ten pierwszy posiłek był
związany z satysfakcją matki z racji POSIADANIA dziecka to było to już
nadużycie emocjonalne matki w stosunku do noworodka. A powtarzane
wielokrotnie i systematycznie, pomimo sprzeciwów dziecka, przerodziło
się w niezauważalne uzależnienie. Niezauważalne tym bardziej, że
oprawczynią była ta, która powinna dbać nie tylko o bezpieczeństwo i
pełny brzuch dziecka ale przede wszystkim powinna była szanować
dziecięcą wolność i niezależność. Przestępstwo rodzicielki względem
potomka dokonujące powolnie i systematycznie się pod płaszczykiem
dbałości o bezpieczeństwo dziecka.

> Poza tym badania genetyczne dowodzą że struktura psychiczna,
> zdolności, zainteresowania to przymioty w dużym lub bardzo dużym
> stopniu zależne wyłącznie od genów. A jak to jest z genami to
> wiadomo. Można wzmacniać lub osłabiać to o czym decydują, ale tylko
> w pewnym zakresie.

Gen to informacja przechowywana w kulturze, w tym w określonym modelu
wychowawczym, transportowana i przekazywana potomkom przez pokolenia.
Jest trudna do zmiany ponieważ jest chroniona przez nieświadomych i
konserwatywnych poprzedników (przodków). Konserwatywnych, gdyż wskutek
braku wiary we własne siły chcą utrzymać swoje potomstwo w zależności od
siebie po to by im niewolniczo służyło. A szczególną role odgrywają w
tym przestępczym, uzależniającym procederze kobiety-matki, które
dodatkowo wykorzystują potomstwo w walce ze znienawidzonymi przez siebie
mężami. Tylko MĘŻAMI! a nie wszystkimi mężczyznami, mężami, których
nienawidzą za prostytucję małżeńską, którą one same, kobiety, prowokują
i uprawiają.

13. Data: 2018-04-07 12:45:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2018 o 23:14, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
>
> Z tych trzech, a właściwie to już nawet tylko z pkt.3 można wysnuć
> wszystkie elementy systemu wiedzy, który proponuję. Systemu, który

Albert Einstein powiedział:
Wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej.

14. Data: 2018-04-07 12:57:27

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo pisze:
manifestacje stwarzające Rzeczywistość
dokonują się w przestrzeni stanów Świadomości

Czyli uważasz że dla istnienia świata konieczna jest jakaś świadomość? Czyli
obserwator?

15. Data: 2018-04-07 13:07:06

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2018 o 12:57, z...@g...com pisze:
> [...]
> dokonują się w przestrzeni stanów Świadomości
>
> Czyli uważasz że dla istnienia świata konieczna jest jakaś świadomość? Czyli

jest to dość często występujący pogląd wyrastający z pychy

16. Data: 2018-04-07 13:26:18

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Pinokio. Dla mnie to nie pycha a jedynie intuicyjne przypisywanie własnych cech
obserwowanym zjawiskom. Przy takiej interpretacji to rzeczywiście świadomość będzie
motywem przewodnim, bo skoro to wszystko obserwujemy za pomocą świadomości to "musi"
być jakaś większa świadomość żeby ogarnąć top czego nasza świadomość nie ogarnia.
Dlatego pytałem czy Leo może przyjąć że to wszystko powstało bez celu i planu.

17. Data: 2018-04-07 13:35:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2018 o 13:26, z...@g...com pisze:
> świadomości to "musi" być jakaś większa świadomość żeby ogarnąć top czego nasza
świadomość nie ogarnia. Dlatego pytałem

z tym zgoda, ale idealiści jak Berkeley mówią wprost przeciwnie że nie
musi, a nawet nie może, że wszystko to jest to tylko co maja świadomość
ogrania. Wynika to z pychy.
Dlatego też z takim entuzjazmem została przywitana skrzywiona wersja
fizyki kwantowej. Podczas gdy są obalacze Teorii Względności czy
kulistości Ziemi, to fizyka kwantowa jest popierana , a raczej jej
idealistyczne rozumienie.
Na przykład mit że to świadomość wpływa na doświadczenia. Wyśmiał to
Schrodinger w swoim "kocie", tymczasem wielu uważa że tak jest, że z
fizyki kwantowej wynika rzeczywisty "kot Schrodingera".

18. Data: 2018-04-07 13:38:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli uważasz że dla istnienia świata konieczna jest jakaś
> świadomość?

Tak.

> Czyli obserwator?

Nie tylko. Świadomość to dwa w jednym: i Obserwatorem i Przedmiotem
obserwacji. Jest zarówno Przedmiotem jak i Podmiotem obserwacji.

19. Data: 2018-04-07 13:41:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2018 o 13:35, pinokio pisze:

> [...]
> doświadczenia. Wyśmiał to Schrodinger w swoim "kocie", tymczasem
> wielu uważa że tak jest, że z fizyki kwantowej wynika rzeczywisty

Każde nowe doświadczenie dostarcza n owej wiedzy a zatem zmienia stan
Świadomości a zatem i Wszechświata wykreowanego przez tę Świadomość.

20. Data: 2018-04-07 13:43:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2018 o 13:41, LeoTar Gnostyk pisze:
> Każde nowe doświadczenie dostarcza n owej wiedzy a zatem zmienia stan
> Świadomości a zatem i Wszechświata wykreowanego przez tę Świadomość.

Swiadomośc nie kreuje wszechświata, takie myślenie to pycha

Jak sobie radzicie z trollami?
La vera Italia!
Chora na mężczyzn.
Niewinni Żydzi ?