Fw: jaki obiad?

1. Data: 2003-07-31 23:37:25

Temat: Fw: jaki obiad?
Od: b...@o...pl (Bacia) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: Bacia
To: p...@n...pl
Sent: Friday, August 01, 2003 1:29 AM
Subject: jaki obiad?

Spodziewam się w sobotę ważnego gościa chciałabym zrobić jakiś dobry ale nie
wymagający dużych nakładów finansowych obiad co Waszym zdaniem byłoby
dobre.Mam już w lodówce marchewkę, fasolkę szparagową i ogórki ale jakie
mięso do tego. Proszę o poradę.
Beata.

1. Data: 2003-07-31 23:48:36

Temat: Re: Fw: jaki obiad?
Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Proponuję Ci kupić ligawę wołową. Z robić z niej bitki /dużo wychodzi/
w sosie z warzywami. marchewką, pietruszką ogórkiem kiszonym i fasolką.
Przyprawić na ostro.Do tego podać kluseczki lane lub pieczone ziemniaki.pzdr.

archiwum
pl.rec.MAGIEL ?
PO NAS CHOĆBY POTOP
Indyk duszony w piwie