GARY!! KUPUJCIE GARY !!!

11. Data: 2013-07-10 08:38:07

Temat: Re: GARY!! KUPUJCIE GARY !!!
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-10 08:30, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

> No proszę, scenariusz niemal toczka w toczkę, jaki sobie wyobrażałam,
> kiedy spławiałam panie zapraszające mnie wielokrotnie przez telefon.
> Sądziłam tylko, że Okrasa się na tych spotkaniach osobiście w ogóle nie
> pojawia, jeno per procura. ;)

No widzisz... rąsię mogłabyś uścisnąć. Spracowaną.

12. Data: 2013-07-10 12:25:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Jul 2013 22:08:48 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

natomiast te które polecamy są wykonane ze stali szlachetnej, a to wielka różnica.

> a jednak - chlorek glinu AlCl3, ktory jak sie uwaza jest powodem powstawania
choroby alzheimera. czy powstaje w produktach przyrzadzanych w aluminiowych
naczyniach? dokladnie nie wiadomo, ale lepiej nie uzywac takowych w kuchni. w
szczegolnosci do potraw kwasnych!

Stal to nie aluminium.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

13. Data: 2013-07-10 12:38:46

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to już Alzheimer?

U ciebie na pewno, jeśli nie potrafisz skojarzyć prostych faktów.

14. Data: 2013-07-10 12:53:24

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 08:31:43 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> Takie pierdle sprzedawaj razem z Okrasą. Jeżeli na skutek "pitraszenia" NaCl na
patelni z Al uda Ci się otrzymać AlCl3, to dostaniesz nagrodę Nobla w dziedzinie
chemii. Póki co, zasługujesz na nagrodę Jobla.

nie znasz sie na chemii

15. Data: 2013-07-10 12:57:49

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 12:25:05 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
>
> Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek"

jasne ze nie, ale cos tam wspominal o patelni alu... stad proste skojarzenie. dalej
stal stali nie rowna. szczegolnie nierdzewna. bo tzw. weglowa rozni sie stosunkiem
zelaza do wegla. zas w nierdzewnej moze byc kupa roznosci...

16. Data: 2013-07-10 13:04:52

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 08:24:37 UTC+2 użytkownik Robson napisał:
> [...]
>

> Ty tak na powa�nie? Ostatnie naczynie aluminiowe jakie widzia�em to by�a
>
> mena�ka wojskowa, kt�ra wzi��em na ob�z w�drowny. Jeszcze w stanie

malo widziales ostatnio:
http://www.goga-gastro.pl/garnek-aluminiowy-sredni-z
-pokrywka-13-l-610-107.html

to tak na szybko, a pewnie wiecej bez problemu bym znalazl

17. Data: 2013-07-10 13:12:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 04:04:52 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
-pokrywka-13-l-610-107.html

> to tak na szybko, a pewnie wiecej bez problemu bym znalazl

Żeby taki garnek stał się szkodliwy, musiałby być najpierw wyprażony w
ogniu piekielnym lub w temp. 1000 stopni (żeby powstał tlenek glinu), a
potem zalany kwasem solnym żeby powstał chlorek glinu :-]

18. Data: 2013-07-10 13:17:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 13:12:25 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ogniu piekielnym lub w temp. 1000 stopni (żeby powstał tlenek glinu), a
> potem zalany kwasem solnym żeby powstał chlorek glinu :-]

Naprawde groźne to są garnki miedziane. I rury takież - do wody pitnej.
Ludzie je sobie na potęgę teraz instalują...

19. Data: 2013-07-10 13:39:04

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawde groźne to są garnki miedziane. I rury takież - do wody pitnej.
> Ludzie je sobie na potęgę teraz instalują...

Nie odbieraj ludziom marzeń o senatorskiej todze...

20. Data: 2013-07-10 14:03:52

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 13:12:25 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> ogniu piekielnym lub w temp. 1000 stopni (żeby powstał tlenek glinu), a
>
> potem zalany kwasem solnym żeby powstał chlorek glinu :-]

tlenek glinu powstaje na powierzchni metalu w "normalnych" (temp. pokojowa i
cisnienie atmosferyczne) warunkach. Aluminium niemal natychmiast po obrobce pokrywa
sie tlenkami. stad trudnosc z lutowaniem i malowaniem tego metalu. zas o kwas solny w
sladowych ilosciach nietrudno w sytuacji kiedy stosuje sie sol kuchenna do potraw.
ale najbardziej szkodliwy jest fluorek glinowy!

Babka cytrynowa jak od Sowy
Re: Cummul - przyprawa ktorej nie znam
Mój chłodnik - przypomnienie :-)
Farro