GDZIE KUPIĆ TAKIE SZKLANKI POMOCY!!

1. Data: 2005-07-22 22:38:43

Temat: GDZIE KUPIĆ TAKIE SZKLANKI POMOCY!!
Od: "Pytająca" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam..
od dłuższego czasu poszukuje NIETYPOWEGO KSZTAŁTU SZKLANEK. Stąd
kieruje zapytanie na tych niusach. Czy ktoś z was wie gdzie mozna kupić tego
typu szklanki jak te:
http://images.amazon.com/images/P/B00022P11O.16._AA3
84_SCLZZZZZZZ_.jpg
Tylko różniące się ściankami bocznymi (nie takie pękate a proste
ścianki boczne cos w stylu "równoległoboku").
Kiedyś miałam przyjemność pić z takiej szklanki, a teraz sama
ich poszukuje.
Jeżeli ktoś z was wie gdzie je kupic, u kogo sie dowiadywac, lub sam ma takie
szklanki, bardzo proszę o kontakt. Pozdrawiam
Pytająca

2. Data: 2005-07-24 13:59:28

Temat: Re: GDZIE KUPIĆ TAKIE SZKLANKI POMOCY!!
Od: "Michal" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!

wydaje mi się że tego typu szkoło kupisz między innymi w sieci sklepów Almi
Decor (w warszawie np. w Arkadii lub w CH przy Głębockiej).

Pozdrawiam

Malina

Użytkownik "Pytająca" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takie
> szklanki, bardzo proszę o kontakt. Pozdrawiam

jaki panel prysznicowy?
mole
ochraniacz na sciane przy lozku...
nowa ustawa o zwrocie vat a kredyt
Czym rozwalić/wyciąć fragment ścianki działowej z wielkiej płyty (5 cm grubości)