[OT] Zaproszenia do Gmail

1. Data: 2005-07-23 08:14:44

Temat: [OT] Zaproszenia do Gmail
Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Mam do rozdania kilkanaście zaproszeń do Google Mail. Jeśli ktoś
jeszcze nie ma tam konta, a chciałby mieć, to proszę o kontakt.

FUT: poster. Uwaga na adres w nagłówku!

Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl | GG: 208353
gpg --keyserver "hkp://subkeys.pgp.net" --search-keys 0x124BE225
Fingerprint = 82D0 1E3F 7943 5557 5A49 CE33 5216 85CD 124B E225
*Adres w nagłówku zakodowany w ROT13* Zażółć gęślą jaźń

2. Data: 2005-07-23 13:25:24

Temat: Re: [OT] Zaproszenia do Gmail
Od: "Marcin Szumilas" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Szapajko" <f...@t...pbz> napisał w wiadomości

> Mam do rozdania kilkanaście zaproszeń do Google Mail.

Ja mam 50... Chyba podaż przewyższa popyt...

MSz

3. Data: 2005-07-23 13:31:10

Od: "Marcin Szumilas" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Szapajko" <f...@t...pbz> napisał w wiadomości

> Mam do rozdania kilkanaście zaproszeń do Google Mail.

Ja mam 50... Chyba podaż przewyższa popyt...
Do mnie w adresie należy zmienić 09 na 11.

MSz

4. Data: 2005-07-23 20:41:25

Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 23 Jul 2005 15:31:10 +0200, na pl.rec.dom, Marcin Szumilas napisał(a):

> Do mnie w adresie należy zmienić 09 na 11.
bardzo inteligentny system antyspamowy.
warty naśladowania.
moze przypomne podstawowe zasady antysmamu:
zmienamy i nazwę usera i nazwę serwera.
pierwsze wiadomo dlaczego... nie chcemy spamu na naszej skrzynce
wiec zamiast michal @ serwerjakiestam.pl
moza napisac m...@s...pl
ale program spamujący wytnie adres serwera i jesli ten jest prawidłowy
bedzie wysylal spam na standardowe konta na tym serwerze.
wiekszosci osob ten problem nie interesuje, ale warto nad tym pomyśleć,
choćby dlatego ze ktoś to potem musi usuwac itp.

najlepiej
m...@s...to_tez.pl

..::Michal::..

5. Data: 2005-07-23 22:47:29

Od: "Marcin Szumilas" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Michal::.." <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
prawidłowy
> bedzie wysylal spam na standardowe konta na tym serwerze.

Wydaje mi się, że należy zmieniać nazwę serwera tylko dlatego, żeby
odciążyć serwer od wiadomości zwrotnych. Programy spamujące mają tyle
danych i taką statystykę, że dobrze wiedzą, jakie duże serwery
istnieją.

To nie system antyspamowy, szumi09 kiedyś istniało, a teraz już nie,
nie chciało mi się zmieniać.

Pozdrawiam,
MSz

GDZIE KUPIĆ TAKIE SZKLANKI POMOCY!!