GRZANKA

1. Data: 2002-03-03 20:22:34

Temat: GRZANKA
Od: "Andzia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepis na grzanke mojego taty

klarujemy smietane z cukrem w proporcji 1:3/4 ,kiedy masa bedzie juz lekko
brazowa zdejmujemy i dolewamy goracej wody ,tak aby powstala ladna jednolita
srednio gesta ciecz
calosc mieszamy z czysta wodka(lub spirytusem)w ilosci odpowiedniej do
naszych alkoholowych zapotrzebowan
powstac ma cos w rodzaju likieru, o kolorze kawowym(calosc
nieprzezroczysta),
podajemy na goraco

pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-03-03 22:00:39

Temat: Re: GRZANKA
Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andzia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> przepis na grzanke mojego taty
No to ja mam inna propozycje na grzanke - pzepis mojej babci ;-))
1/2 szkalnki cukru spalic na brazowo, dodac 1/4 kostki masla (ewentualnie
1/2 tabliczki gorzkiej czekolady i/lub 1/2 szklanki smietany (gestej,
kwasnej) - czekolada powoduje ze grzanka robi sie bardziej zawiesista)
rozpuscic. wlac 1/2 litra wodki - jesli sie cukier z maslem skawali to nic -
rozpusci sie jesli bedzie sie podgrzewac na wolnym ogniu. Grzanka najlepsza
jest jest jesli sie ta wodka zapali -ale ja sei boje tego zrobic
specjalnie - raz jak mi sie zapalila to stracilam czesc grzywki - ale
faktycznie grzanka byla wyjatkowo dobra.
Polecam na przemarzniecie, przeiebienie i oslabienie - rewelacyjnie
rozgrzewa i stawia na nogi.

--
Catalina

1. Data: 2002-03-04 06:29:24

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@j...net> napisał
w wiadomości news:a5u6i0$123$3@news.tpi.pl...

[...]
> Polecam na przemarzniecie, przeiebienie i oslabienie - rewelacyjnie
> rozgrzewa i stawia na nogi.

Hehehehe... Z tym ostatnim, to bym polemizował :)))

--
Adam 'Rolek' Rolbiecki

1. Data: 2002-03-04 20:41:39

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Catalina" <c...@j...net> napisał
> w wiadomości news:a5u6i0$123$3@news.tpi.pl...
>
> [...]
>
> Hehehehe... Z tym ostatnim, to bym polemizował :)))
Z autopsji wiem - ze w nogi nie wchodzi a jesli juz w cos to w jezyk - ja
dostaje po tym szczekoscisku ;-)))

--
Catalina

znienawidzone czynnosci kuchenne
Szpecle ?
Cos mi chodzi po glowie!
falaffel czyli felafel - czemu moze nie wyjsc?
golden syrup-jak zrobić?