Garnki

31. Data: 2007-02-20 09:31:18

Temat: Re: Garnki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
news:1171931234.711746.29000@m58g2000cwm.googlegroup
s.com...
On 20 Lut, 00:20, m...@y...com wrote:
> On 20 Lut, 00:15, m...@y...com wrote:> Jest w Kielcach 27 maja.
>
> Stąd dzisiaj moje myśli krążyły wsród żarówek - przepraszam ;-)

Chyba się pożegnam - dobranoc :-)
Dość już myślenia na dziś.
Bardzo lubię ten żart o bacy: abo ino myśle, abo ino siedze :-)))

Dobranoc - tak to juz jest, najlepiej się mysli w nocnej ciszy po seksie -
głębia filozoficzna u stóp...

32. Data: 2007-02-20 09:48:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
s.com...
On 20 Lut, 09:31, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Dobranoc - tak to juz jest, najlepiej się mysli w nocnej ciszy po seksie -
> głębia filozoficzna u stóp...

Przecież napisałam, że abo ino myśle, abo ino siedze :-)) To znaczy,
że jak myśle, to nie siedze i odwrotnie :-)))))
Dobranoc...

Racja, w końcu nie rozmawiamy przez telefon.. bo to można na leżąco.
A z bacom to je tak:

Ino legnie - zaroz chrapi
Ani roz jej nie obłapi...

33. Data: 2007-02-20 11:24:44

Od: "Goska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 10:11, "JaMyszka" <f...@g...com> wrote:
> No i widzisz: Twój absolutny ton w zestawieniu z niewiedzą z chemii
> czyż nie brzmi ośmieszająco?
> Bo miedź, jak i aluminium, w kwasach (nawet organicznych) wchodzą w
> związki z nimi.

Akurat mogę podejrzewać, że Twoja wiedza z chemii może być nieco
mniejsz, niż moja. Skończyłam studia chemiczne i drugie - mechamiczne.
Więc raczej nie powinno mi się zarzucać niewiedzy chemicznej.

Moja opinia odnosiła się do miedzi w ogóle, a nie jej związków (które
też nie wszystkie są szkodliwe). A miedź "zatopiona" w dnie garnka
stanowi po prostu jedną z warstw tegoż dna i nie ma absolutnie
możliwości kontaktowania jej z żywnością.

Gośka - też z pozdrowieniami

34. Data: 2007-02-20 15:02:19

Temat: Re: Garnki-do Panslavisty
Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

> "Secretgarden" <s...@t...pl> wrote in message
>
> Też będziesz to mieć po 47 latach eksperiencji... ;-P))))))

Ah ty durna...

35. Data: 2007-02-20 15:17:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"asiczka" <a...@n...mx> wrote in message

> Ah ty durna...

Zapewniam cię - jestem mężczyzną.

36. Data: 2007-02-20 19:10:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <f...@g...com> wrote in message
ps.com...

No, no, manipulantki, była mowa o naczyniach miedzianych, a nie dnie
miedzianym, które nie ma kontaktu z jedzeniem. A aluminium nie jest odporne
na zasady, na kwasy też, ale o wiele słabiej reaguje - w zasadzie ta ciemna
warstwa na alu to jest powłoka pasywacyjna i chroni przed reakcjami w
kwaśnym środowisku.
Nie róbcie mi tu egzaminu z chemii - byłem dobry z materiałoznawstwa... I
tak mi już zostało...

37. Data: 2007-02-20 19:12:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Goska" <m...@w...pl> wrote in message
ps.com...
On 20 Lut, 03:02, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Miedź jest trująca.

Wierutna bzdura; gdyby tak było, nie dopuszczono by, żeby stosowano
miedź na rury do wody pitnej. A poza tym w jaki sposób może szkodzić
miedź zatopiona w dnie garnka?

No właśnie, naczynia miedziane kontra warstwa miedzi w wielowarstwowym
dnie...
:-P)))))))))))
A woda - już pisałem - czysta - nie reaguje z miedzią.

38. Data: 2007-02-22 16:22:52

Od: "astoja" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzucilem temat miedziowanych garnkow.

Chodzilo mi o garnki 4 - warstwowe,
stal 18/10, miedz, aluminium i 18/10.

Napisalem ze miedziowane bo stal ma zloty - miedziany blysk na zewnetrznej
stronie - czyli z jakims dodatkiem.

Dla zainteresowanych sluze foto - w celach poznawczych:)
Takie wlasnie polecam:)

39. Data: 2007-02-22 16:51:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"astoja" <a...@n...pl> wrote in message
> [...]
> stronie - czyli z jakims dodatkiem.
>
> Dla zainteresowanych sluze foto - w celach poznawczych:)

Stal 18/10 nie musi być miedziowana, ale są kąpiele galwaniczne nadające
kolor obrabianym powierzchniom. Mogą też być pokryte warstewką złota z
dodatkiem czegoś twardego, gdyż złoto jest miękkie i bardzo szybko starłoby
się. Najczęściej dodatek platynowców utwardza skutecznie np. iryd.
Oczywiście nie twierdzę, że tak jest w Twoim przypadku, ale taka warstewka
jest rzędu paru atomów grubości, więc tego złota może być tyle, co kot
napłakał, ale wygląd ma. :-))

40. Data: 2007-02-23 14:51:14

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 12:24, "Goska" wrote:
> [...]
> stanowi po prostu jedną z warstw tegoż dna i nie ma absolutnie
> możliwości kontaktowania jej z żywnością.

To jest mój trzeci kajający się post:|
Google nie wszystkie zasysa:(
Widać karma taka:8
To ja na kolanach na prv się udaję:)