Garnki i patelnie HASPOL

11. Data: 2009-09-03 15:15:41

Temat: Re: Garnki i patelnie HASPOL
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

mac pisze:
> nie rozumiemy sie. pisalem o mieszance przypraw ktore komponuje sie
> samodzielnie i samodzielnie prazy podczas gotowania "prawdziwego"
> curry, nie ma w tym gotowaniu absolutnie nic wiecej poza obrobka
> termiczna poszczegolnych skladnikow. zalozylem ze skoro podkreslasz
> prawdziwe curry to chodzi Ci wlasnie o to zeby przyprawy zmontowac
> samemu zamiast gotowej pasty/proszku, bo reszta to duszone mieso i
> warzywa - nie ma tu zadnej filozofii.

Chodzi mi o całe danie - nie o same przyprawy czy same mięso i warzywa
Oczywiscie - w smażeniu chodzi głownie o obróbne termiczną, sęk w tym że curry
zawdzięcza swój smak
spaleniznie - ale nie mowa tu o zwęglonej potrawie, chodzi o karmelizacje

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

www.webprogress.com.pl