Garnki indukcyjne

1. Data: 2008-10-25 21:18:00

Temat: Garnki indukcyjne
Od: "JJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ma ktoś doświadczenia z garnkami indukcyjnymi? W któą firmę warto
zainwestować, a którą omijać z daleka.

Pozdrowienia

2. Data: 2008-10-26 08:25:48

Temat: Re: Garnki indukcyjne
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Oct 2008 23:18:00 +0200, JJ napisał(a):
> Ma ktoś doświadczenia z garnkami indukcyjnymi? W któą firmę warto
> zainwestować, a którą omijać z daleka.

Po prostu nie przesadzać z ceną ;)
Ja np. używam standardowych ikeowskich (Ikea365+) i jestem z nich bardzo
zadowolony...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

3. Data: 2008-10-26 09:20:52

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JJ wrote:
> Ma ktoś doświadczenia z garnkami indukcyjnymi? W któą firmę warto
> zainwestować, a którą omijać z daleka.
Ja ostatnio sprawilem sobie komplet z Fiskarsa i jestem bardzo zadowolony.
Ceny sa znosne a wykonanie i uzyte materialy najwyzszej jakosci.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

4. Data: 2008-10-26 16:59:50

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JJ" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Ma ktoś doświadczenia z garnkami indukcyjnymi? W któą firmę warto
> zainwestować, a którą omijać z daleka.

Teraz są spadki na giełdach, więc bym się wstrzymał z inwestycjami.

5. Data: 2008-10-26 17:11:40

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 26 Oct 2008 17:59:50 +0100, Boombastic napisał(a):

> Teraz są spadki na giełdach, więc bym się wstrzymał z inwestycjami.

Wiesz, w przypadku gotowania, to nawet może i wskazane żeby się owa
inwestycja nie *zwracała*... ;)

--
Kapsel
http://kapselek.net

6. Data: 2008-10-26 17:51:49

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz, w przypadku gotowania, to nawet może i wskazane żeby się owa
> inwestycja nie *zwracała*... ;)

A kto się pytał o gotowanie? Ja tam widzę pytanie o inwestycje w firmę.

7. Data: 2008-10-26 19:09:04

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 26 Oct 2008 18:51:49 +0100, Boombastic napisał(a):

> A kto się pytał o gotowanie? Ja tam widzę pytanie o inwestycje w firmę.

Ależ ja doskonale zrozumiałem Twoją aluzję, próbowałem tylko podtrzymać
żartobliwy ton ;)

--
Kapsel
http://kapselek.net

8. Data: 2008-10-26 21:38:18

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

W ciężkich czasach spadku to lepiej wrócić na własny garnuszek do wyrozumiałej żony,
niż szukać błyskotliwych wzrostów w
indukcyjnych garnkach kochanki.
To nie zawsze kwestia smaku - po prostu zasad.
JaC

-----

9. Data: 2008-10-26 21:43:33

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JJ" <b...@g...pl> wrote in message
> Witam
>
> Ma ktoś doświadczenia z garnkami indukcyjnymi? W któą firmę warto
> zainwestować, a którą omijać z daleka.

Szukałem też na indukcję, miesiąc temu wybór padł na ELO - stara niemiecka firma
(choć garnki zapewne z Chin :-)
Dla mnie ELO Platin ma to czego szukałem - szklana pokrywka z parownikiem,
zgrzewane ucha.
Krótko, ale póki co OK, jedyna wada to gorące ucha pokrywek (ucha garnków
chłodne).
Za komplet 5 garnków + 4 pokrywki jak poszukałem zapłaciłem 299 PLN.

TomekD

10. Data: 2008-10-30 16:17:06

Od: "MarzenkaG" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłam garnki BERGHOFF, nie zapłaciłam dużo bo ok. 500 zł za komplet,
aczkolwiek kupowałam je w sklepie bezcłowym. Może komuś taka cena wyda się
wcale nie taka "nie duża" ale w komplecie jest naprawdę dużo, bo:
- 1 garnek mniejszy,
- 1 rondelek,
- 1 garnek średni,
- 1 garnek duży,
- patelnia,
- zestaw do gotowania na parze,
- 2 miski z przykrywką z tarką
- itp. bajery np. sitko do garnka aby zrobić coś na zasadzie frytkownicy
Nie ma niestety czajnika.
Jestem z nich bardzo zadowolona, ucho sie nie nagrzewa i nic z tymi garnkami
się nie dzieje "złego"

pozdrawiam,
Marzena

> [...]
> Witam
>
> Ma ktoś doświadczenia z garnkami indukcyjnymi? W któą firmę warto

Kuchnia nad zmywarką?
Ponowię pytanie - lodówki Sharp
wiertarka do mieszkania (ale z wielkiej płyty...)
Meble kuchenne - MDF foliowany czy płyta wiórowa laminowana?
Kwiatki