[Gdańsk] Kosmetyczka z talentem i cierpliwością

1. Data: 2003-08-26 05:51:05

Temat: [Gdańsk] Kosmetyczka z talentem i cierpliwością
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzałem archiwum w poszukiwaniu adresów dobrych kosmetyczek w Gdańsku.
Jest tego trochę: Marusarzówny, Jaśkowa Dolina, Bora Komorowskiego, itd.,
ale nie znalazłem tam bardziej szczegółowych opisów, a szukamy (tzn. żona,
a ja pomagam :) kosmetyczki (dla kobiety), która jest nie tylko dobra, ale
ma równiez chęć i cierpliwość odpowiadać na wiele pytań, wyjaśniać
wątpliwości. Ważne jest też, by była gotowa wziąć odpowiedzialność za to
co będzie działo się z buzią i paznokciami (bo o to głównie chodzi).
Znacie kogoś takiego? Czy to wysokie wymagania? Wydaje mi się, ze nie, bo
np. dentystkę taką znaleźliśmy, a to troszkę podobne.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-08-26 06:33:09

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> napisał(a) w wiadomości

> Ważne jest też, by była gotowa wziąć odpowiedzialność za to
> co będzie działo się z buzią i paznokciami (bo o to głównie chodzi).

Przy okazji - ile kosztuje zrobienie i uzupełnianie żelowych paznokci w
gdańskich salonach kosmetycznych?

1. Data: 2003-08-26 09:55:01

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli szukasz osoby cierpliwej i doswiadczonej, to pani Ala Frymas z
salonu na Marusarzowny. Jest bardzo dokładna i bardzo cierpliwa i
odpowiada bardzo fachowo na zadawane jej pytania. Doradza kremy,
maseczki i nie jest w tym tendencyjna (tj. uparcie nie lansuje jakiejs
marki). Moge tez polecic pania Malgosie z tego samego salonu - jest
szalenie dokladna i cierpliwa.
Co do paznokci zelowych to niestety Ci nie pomoge. Wiem, ze na
Marusarzowny jest pani od paznokci zelowych, ale nic wiecej nie
potrafie powiedziec.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-26 10:51:12

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <k...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> [...]
> salonu na Marusarzowny. Jest bardzo dokładna i bardzo cierpliwa i
> odpowiada bardzo fachowo na zadawane jej pytania. Doradza kremy,

Własnie o taką osobę chodzi. Dziękuję.
Jak tam wygląda sprawa z cenami w porownaniu do innych salonów w Gdansku?
Orientujesz sie moze ile kosztuje np. oczyszczanie twarzy?

1. Data: 2003-08-26 11:48:38

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cena oczyszczania zalezy od kosmetykow jakie sa uzywane podczas
zabiegu. Najdrozszy zabieg oczyszczania wykonywany jest kosmetykami
Biodroga (IMO sa znakomite) i kosztuje 90 zł. (w tym maseczka
parafinowa na twarz i masaz relaksujacy). Zabieg Dermika kosztuje 60
lub 70 zł.
W innych gabinetach ceny podobne.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-27 21:18:21

Od: "ORP Mazur" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jezeli szukasz osoby cierpliwej i doswiadczonej, to pani Ala Frymas z
Moge tez polecic pania Malgosie z tego samego salonu - jest
> szalenie dokladna i cierpliwa.
> Kasia

A czy moze dysponujesz jakims telefonem do tego gabinetu?
Bede wdzieczna
Magda

1. Data: 2003-08-27 22:14:10

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podawałam go juz wielokrotnie, ale moge jeszcze raz:
345 62 86

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-28 09:57:54

Od: "ORP Mazur" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podawałam go juz wielokrotnie, ale moge jeszcze raz:
> 345 62 86
>
> Pozdrawiam serdecznie,
> Kasia

Bardzo Ci dziekuje