włos w płynie

1. Data: 2003-08-26 07:12:09

Temat: włos w płynie
Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze zazdrościłam osobom, które miały piękne gęste włosy a moje
niestety są słabe i cienkie to chyba dalej nie muszę nikomu tłumaczyć ile
się trze4ba przy nich napracować aby coś z nich wyszło albo raczej
wyglądało?
Otóż niedawno rzucił mi się w oczy płyn podnoszący włosy u nasady Herbal
Essences Clairol i tak sobie pomyślałamz, że może.... ale zaraz przypomniał
mi się dawny włos w płynie Welli co 10 lat temu zakupiła moja mama za duże
pieniądze to coś kosztuje 17 zł ma niedużą butelkę i nie wiem czy to to samo
czy coś lepszego ? Czy ktoś z was tego używał i co z tego wynikło? Proszę o
radę?
Joleczka