Gdyby komuch zasmakował liny...

1. Data: 2015-06-25 13:49:21

Temat: Gdyby komuch zasmakował liny...
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podaje się że fundamentalizm jest reakcją na zbyt skomplikowany demokratyczny świat,
bo każdy w tej różnorodności wnosi perspektywę osobistą. Jak tylko komunizm upadł, a
był to system z jedyną prawdziwą prawdą, która narzucała wszystkim swoją odgórną
perspektywe, dlatego utopijną, bo co jest dla wszystkich jest dla nikoga.
. Ci którzy żyli i byli właśnie w tej jednorodnej plemienności komuszej
podporządkowani. Nagle w powiewie wolności po upadku czerwonego kościoła, gdzie i
Kasia i Basia może żyć jak ONA chce, dopuki komuś nie szkodzi, ten prostacki umysł
przerażony że nie ma tej jedynej prawdy, gdzie Kasia i Basia miały tylko jedno
odpowiednie dla władzy zdanie, czyli chórem śpiewały że są.... Wojtusiem. Narodził
się fundementalizm, czyli spiętrzenie by wszyscy i Kasia i Basia i Malwinka i
Balbinka i Wojtuś i Miruś i Bartuś i Maruś śpiewali że..... Chrystuś ...pod groźbą
terroru i prześladowania, napiął się fanatyzm religijny, katolicyzm, który jak kolega
czerwony też jedyna prawda i wszyscy mają wyć podaną z góry melodię.

2. Data: 2015-06-25 15:46:20

Temat: Re: Gdyby komuch zasmakował liny...
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/25/2015 01:49 PM, Penetrator pisze:
> [...]
czerwony też jedyna prawda i wszyscy mają wyć podaną z góry melodię.

za chuja nic nie zrpzumialem, niezle sie nagulgales

--
gazebo

3. Data: 2015-06-25 18:25:07

Od: ruski szpieg <r...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2015 o 15:46, gazebo pisze:
> Podaje się że fundamentalizm jest reakcją na zbyt skomplikowany
> demokratyczny świat,
Tzw. demokratyczny świat nie jest skomplikowany, jest nad wyraz
prostacki - sprowadza wszystko do transakcji kupna-sprzedaży. Niektórym
to nie odpowiada bo chcą mieć coś czego się nie da kupić za złoto lub
pieniądze. Takich ludzi będzie przybywać bo po beznadziejnie przegranej
rywalizacji z sąsiadem o to kto ma lepsze auto, samochód i kochankę
nadchodzi czas na refleksje:)

4. Data: 2015-06-25 18:32:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 18:25:07 +0200, ruski szpieg napisał(a):

> [...]
> pieniądze. Takich ludzi będzie przybywać bo po beznadziejnie przegranej
> rywalizacji z sąsiadem (...) nadchodzi czas na refleksje:)

Tyle że ta refleksja nieuchronnie prowadzi do konstatacji, że oto inny
sąsiad całe życie to ma i nie da się go w tym zdystansować :-PPP

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

5. Data: 2015-06-25 23:51:29

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ruski szpieg
> [...]
pieniądze. Takich ludzi będzie przybywać bo po beznadziejnie przegranej
rywalizacji z sąsiadem o to kto ma lepsze auto, samochód i kochankę

Nie o to chodzi, że leżysz i dlaczego pracujący sąsiad ma a ty nie, znowu komunizm. W
ideologiach prostaków, stadnościach ,wszyscy mają śpiewać jedyną melodię i jak biskup
nie używa pigułki po, to ty też i wszyscy też, nie pojmują że jeśli mu to
nieodpowiada to nie kupuje, nie połyka i sprawa załatwiona, a od innych wara, bo to
ich wybór, u nich wszyscy mają nie połykać i nie używać, czyli jedną pieśń spiewać
jak za komuny. Dlatego gdybyśmy komucha powiesili kleru by w polsce nie było. Bo ta
sekta zajeła miejsca partii i klakiery to te same osobniki, bo czerwony kościół jest
identyczny z czarnym kościołem.

6. Data: 2015-06-26 21:48:20

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/25/2015 o 06:25 PM, ruski szpieg pisze:

> [...]
> pieniądze. Takich ludzi będzie przybywać bo po beznadziejnie przegranej
> rywalizacji z sąsiadem o to kto ma lepsze auto, samochód i kochankę

bo trzeba zaczynac od mniejszych rzeczy, np. od wykalaczki
--
gazebo

7. Data: 2015-06-26 23:01:20

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:
> Jak tylko komunizm upadł, a był to system z jedyną prawdziwą prawdą, która
narzucała wszystkim swoją odgórną perspektywe, dlatego utopijną, bo co jest dla
wszystkich jest dla nikoga.

Stany Zjednoczone pod niebiosa wychwalają swój system jako taki doskonały, gdy
tymczasem prezydent co innego mówi w trakcie kampanii wyborczej, a co innego po
inauguracji, w okresie wyborów uzupełniających głosi jeszcze coś innego, a przed
nowymi wyborami - zupełnie co innego, a to nam zarzucają niestabilność polityki.

Źródło: Koncepcja pokojowego zjednoczenia Tajwanu z Chinami kontynentalnymi [w:]
Chiny na drodze reform w XXI wieku, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2007

https://pl.wikiquote.org/wiki/Deng_Xiaoping

8. Data: 2015-06-26 23:23:02

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/25/2015 o 11:51 PM, Penetrator pisze:
> [...]
sekta zajeła miejsca partii i klakiery to te same osobniki, bo czerwony kościół jest

to wszystko przez poranki i Ekran z bratkiem

--
gazebo

9. Data: 2015-06-28 20:44:15

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieniądze. Takich ludzi będzie przybywać bo po beznadziejnie przegranej
> rywalizacji z sąsiadem o to kto ma lepsze auto, samochód i kochankę

U mnie właśnie nadszedł... Czy ja mam auto, czy samochód...

M.

10. Data: 2015-06-28 21:53:27

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/28/2015 o 08:44 PM, Fragi pisze:

> U mnie właśnie nadszedł... Czy ja mam auto, czy samochód...

zasmakuj zycia

--
gazebo

Poradnik: jak być fanatykiem religijnym? Część I
No to ...
humanizm w akcji
In vitro
Biedne Polki