Gdyby ktoś w domu...

1. Data: 2015-10-07 07:44:17

Temat: Gdyby ktoś w domu...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

....siedział przy stole i co gospodarze talerz na stół, to gość na talerz pluje, to
byście zwrócili uwagę, a później ignorowali że nic nie widziecie, bo ktoś ma takie
widzimisie, bo tak pojmuje wolność ( anarchia) . ? Czy wkońcu byście za kłaki
złapali, walneli w ryja plugawego i wyrzucili ścierwo, kopiąc po drodze, z domu.? To
dlaczego w waszym domu pozwalacie, czyli Polsce, na takie warcholstwo, które non stop
pluje z nienawiści, non stop się trzęsie by pluciem pomówić i na wymysłach opluć, bo
to nie jego stół i zastawa, bo wy nie plujecie i jesteście żydki, czyli obcy, bo
tylko plujący są ci nasi. To kiedy złapiecie wkońcu kurestwa za łeb buraczany i
wygonicie z ich klerem, co znowu do majtek gospodyni łapy pakuje i do porfela
gospodarza się dobiera ? Jeden pluje, drugi łapy pacha do majtek i do portfela. Wy
widzicie co się dzieje w waszym domu gdy ignorujecie?

2. Data: 2015-10-07 09:40:00

Temat: Re: Gdyby ktoś w domu...
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> gospodarza się dobiera ? Jeden pluje, drugi łapy pacha do majtek i do
> portfela. Wy widzicie co się dzieje w waszym domu gdy ignorujecie?

Mylisz globku wolność z warcholstwem a anarchię z "róbta co chceta".
Anarchię skojarzono pejoratywnie z bałaganem, samowolą i brakiem
odpowiedzialności za swoje czyny, ze strukturą, w której wszyscy walczą
ze wszystkimi by wydrze co lepsze kąski. W rozumieniu filozofów takich
jak Kropotkin anarchia to najbardziej uporządkowana organizacja
społeczna oparta na wolności, wzajemnym szacunku i odpowiedzialności za
własne decyzje i czyny. AI nie da się zrealizować anarchii utopijnej
dopóty, dopóki ludzie nie będą sobie braćmi, równymi (w sensie
emocjonalnym) i wolnymi. Nie da się takiego pomysłu zrealizować dopóty,
dopóki syn będzie walczył z ojcem o to, który z nich jest lepszy i
ważniejszy, a córka będzie o to samo walczyła z matką. Dopóki kobieta
bzie walczyła z mężczyzną o to, które z nich podporządkuje sobie to
drugie. To nie jest partnerstwo tylko walka o to kto kogo sobie
podporządkuje i będzie mógł go wykorzystywać.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

3. Data: 2015-10-07 15:56:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Nie ja mylę tylko ten plebs uważa że wolność polega na anarchii, czyli włażenia komuś
na głowy czy wylewania pomyj na ludzi z paskudnego pyska.

4. Data: 2015-10-08 14:02:51

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> ....siedział przy stole i co gospodarze talerz na stół, to gość na talerz pluje

Jak muslimy w szwecji i niemczech? Za kołtun i kopa
w dupę na rozpęd.

To co plugawe
Szczuka pięknieje z każdym rokiem
Słowo Boże o reinkarnacji