Gdzie białe fronty do szafek?

1. Data: 2003-02-25 12:51:57

Temat: Gdzie białe fronty do szafek?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Potrzebne mi są białe fronty do szafek z lakierowanego (! - do łazienki)
mdfu. Czy ktoś może podpowiedzieć, gdzie takowe kupić (wawa)? Hipermarkety
mają niestety tylko takie w raczej kuchennych kolorach a
stolarze -producenci mebli kuchennych pytani o cene samych frontów robia
wszystko, żeby mi udowodnić, że naprawdę się nie opłaca robić mebla
samodzielnie.

J.

1. Data: 2003-02-25 14:19:54

Temat: Odp: Gdzie białe fronty do szafek?
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek P. <j...@n...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3fot5$t89$...@n...mch.sbs.de...
> [...]
> stolarze -producenci mebli kuchennych pytani o cene samych frontów robia
> wszystko, żeby mi udowodnić, że naprawdę się nie opłaca robić mebla

Więc powiedz, że szafki masz od dawien dawna, tylko masz kaprys zmienić
fronty :)
No bo co, zaproponują Ci nowe szafki? Nawet możesz napomknąć nieśmiało
(jeśli firma już stara i zmieniła sie "obsługa) że przecież oni Ci te meble
robili na samym początku jak zaczynali ;)
Ja wymieniałam "na swoje meble" (faktycznie tam kupione, ale nic nie
udowadniałam) same fronty do kuchni mojej mamy i nie było większych
problemów.
Pozdrawiam, Kianit

1. Data: 2003-02-25 15:27:25

Temat: Re: Gdzie białe fronty do szafek?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kianit / D.C." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ja wymieniałam "na swoje meble" (faktycznie tam kupione, ale nic nie
> udowadniałam) same fronty do kuchni mojej mamy i nie było większych

Moze źle trafiłem, ale u mnie rozmowa przebiegła mniej więcej w ten sposób,
ze najpierw była gadka, że on ma tanie szafki a dla mnie jeszcze cene
opuści. ja na to, że mam już szafki, chce fronty. A no to on musi przyjechać
i założyć, bo "panu się wydaje, że to wystarczy przykręcić, a to nie takie
proste". W końcu przyciśnięty do muru podał cenę zaporową ;-)

J.

1. Data: 2003-02-25 16:34:49

Od: "JACooL" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !
>
> Potrzebne mi są białe fronty do szafek z lakierowanego (! - do łazienki)
> mdfu. Czy ktoś może podpowiedzieć, gdzie takowe kupić (wawa)?
[...]

zobacz w Mikomax`ie
Filia: 00-719 Warszawa, ul. Zwierzyniecka 8a
tel./fax. (0-22) 840-17-72, 41-74-07
w...@m...com.pl
(w siedzibie w Lodzi maja takie fronty, wiec filia tez powinna miec)

[...]
> stolarze -producenci mebli kuchennych pytani o cene samych frontów robia
> wszystko, żeby mi udowodnić, że naprawdę się nie opłaca robić mebla
> samodzielnie.
>
> J.

taki juz nasz zawod ;)
a i czasy niezaciekawe :(

Pozdrawiam JACooL

Instrukcja montarzu
Jak rowno pomalowac
zmywarka raz jescze
Jeszcze raz pytanie o kociol dwufunkcyjny
Lodówa z dozownikiem wody - czy warto?