Jak rowno pomalowac

1. Data: 2003-02-25 12:05:14

Temat: Jak rowno pomalowac
Od: "Remek" <c...@t...cos> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Czy ktos zna sposob na rowne odciecie kolorow na scianie ??
Chodzi i namalowanie kilku duzych kwadratow w roznych kolorach nachodzacych
na siebie. Probowalem je malowac przyklejajac tasme malarska samoprzylepna
ale nawet na plycie gipsowej nie mozna uzyskac prostej kreski, tasma
podmieka i nie jest to idealnie. Jak sie do tego zabrac?
Dzieki z gory

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

1. Data: 2003-02-25 13:35:55

Temat: Re: Jak rowno pomalowac
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Feb 2003 13:05:14 +0100 I had a dream that Remek <c...@t...cos> wrote:
> [...]
>ale nawet na plycie gipsowej nie mozna uzyskac prostej kreski, tasma
>podmieka i nie jest to idealnie. Jak sie do tego zabrac?

A czym malujesz? Ja naklejałem zwykłą najtańszą taśmę przylepną koloru
żółtego kupioną w promocji w markecie, malowałem zwykłą farbą i zwykłym
wałkiem (nie pędzlem) - żadna taśma nie przemokła, nie podwinęła się,
granice malowania ślicznie równe itd.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-02-25 13:59:11

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...] zwykłą najtańszą taśmę przylepną koloru
> żółtego kupioną w promocji w markecie, malowałem
> zwykłą farbą i zwykłym wałkiem [...]

Z czasów przedszkolnych pamiętam jeszcze, że niezłe efekty daje
malowanie w kierunku od taśmy do środka wzoru.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-02-25 14:45:58

Od: "Remek" <c...@t...cos> szukaj wiadomości tego autora

Malowanie ma byc emulsja i walkiem ale zastanawiam sie aby laczenie
wykonac pedzelkiem tak jak post nizej

--
napisał w wiadomości
> [...]
>
> Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
> nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

zmywarka raz jescze
Jeszcze raz pytanie o kociol dwufunkcyjny
Lodówa z dozownikiem wody - czy warto?
licznik elektryczny
Dom Development - wrazenia?