Gdzie jest Bogusław??????

1. Data: 2001-05-10 09:15:14

Temat: Gdzie jest Bogusław??????
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof zadał pytanie o najwyższym stopniu ogrodniczej trudności.
Przypominam, że brzmiało ono: "No właśnie, co z Bogusławem?"
Nic tylko się domyslać co z naszym drogim nieobecnym.
W zwišzku z tym proponuję konkurs na domysły.

Zasady:
Każdy może podać dowolnš liczbę dowolnie prawdziwych lub absurdalnych
domysłow z tematem jak wyżej.
Nieelegancko jest wykorzystywać prywatnie zdobytš wiedzę na ten temat.

Jury:
Wyniki według przyjętych przez siebie kryteriów oceni oczywiście
Bogusław gdy się znajdzie. I przyzna nagrodę.
(Mam tylko nadzieję, że słynne poczucie humoru naszego drogiego
nieobecnego uhonoruje największy absurd tego wštku)

Nagroda:
Rarytas z kolekcji Bogusława. A i ja coś dorzucę.
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2001-05-10 09:35:21

Temat: Re: Gdzie jest Bogusław??????
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No to ja mam propozycje. Jestem pewien, ze Boguslaw jest w tej chwili na
Seszelach szukajac okazu wierzby Iwy, po telefonie od przyjaciela, ktory mu
powiedzial, ze ze wzgledu na warunki klimatyczne wierzba ta zmutowala, ma
igly i przypomina miniaturowego jalowca.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2001-05-10 09:39:08

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasady:
> Każdy może podać dowolną liczbę dowolnie prawdziwych lub absurdalnych
> domysłow z tematem jak wyżej.

witam !

Bogusława właśnie próbuje uprowadzić ... Kmicic !

Arjano

4. Data: 2001-05-10 09:50:03

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

No to i ja coś dorzucę.
Moim zdaniem Bogusław wrócił na Słowację z zamiarem pozyskania rzadkiej
odmiany winorośli Kozie Cecky.
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2001-05-10 09:57:33

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Je mysle, ze tak w ogole, to Boguslaw nie jest na Seszelach, tylko juz
wrocil z tej Slowacji i zachwycony Twoimi opisami winorosli likwiduje
wlasnie swoj ogrod i wsadza same winorosla. Jest tak zajety, ze mimo
bliskosci cywilizacji nie ma ochoty na kontakt przez Internet.

6. Data: 2001-05-10 10:07:59

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a):

> [...]
> wlasnie swoj ogrod i wsadza same winorosla. Jest tak zajety, ze mimo
> bliskosci cywilizacji nie ma ochoty na kontakt przez Internet.

Też tak podejrzewałem, ale zostawiałem sobie tę wieść jako rezerwę na
finały konkursu. Taki miał być mój rzut na taśmę jednak mnie ubiegłeś.
:-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2001-05-10 11:14:52

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Czechach szuka skalniaków, które skryły się pod sniegiem :-))
Pozdrawiam Krystyna.

8. Data: 2001-05-10 11:57:07

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> "No właśnie, co z Bogusławem?"

A co z Piotrem? Moze jakas nowa nieodkryta jeszcze zaraz ogrodnicza
niszczy najwazniejsze czesci ogrodu czyli ogrodnikow? Wirus jakis? :-)

A tak serio to miejsce pobytu Boguslawa jest tajemnica. W chwili obecnej
razem z Czechem Jaromirem Cudkiem planuje napad na jeden z ogrodow
botanicznych na polnocy Europy, gdzie znajduje najmniejsza Saxifraga
swiata, niewidoczna golym okiem, o przecudnych teczowo-mieniacych sie
platkach kwiatow. A problem ma nie lada, bo tak dokladnie to nikt nie
wie w ktorym miejscu tego ogrodu botanicznego Sxifraga rasmusenii rosnie
- poza profesorem Renifersenem, ktory umarl 3 lata temu nikt jej nie
widzial.
Trzymamy kciuki za Boguslawa - przywiez ja do Polski!

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

9. Data: 2001-05-10 12:27:13

Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krzysztof Koterba" <k...@g...pl>
Subject: Re: Gdzie jest Bogusław??????

Niestety moje przypuszczenia są ciemnymi kolorami
pisane.
Zakupił młynek do gałęzi i ..... Gdzie jest Boguś
?!?!?!?!

Krysia

10. Data: 2001-05-10 12:41:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> [...]
> Nic tylko się domyslać co z naszym drogim nieobecnym.
> W związku z tym proponuję konkurs na domysły.
To nie domysł, jestem w 100% pewien, że uczy się polskich nazw swoich
roślinek.
Pozdrawiam Jerzy >:-)))

Żywopłot z ligustra z patyczków- sadzić teraz ?
Świerk bez stożka wzrostu - co robić?
Ściółkowanie róż
Dużo pytań
zarodniki boczniaka