Żywopłot z ligustra z patyczków- sadzić teraz ?

1. Data: 2001-05-10 08:10:01

Temat: Żywopłot z ligustra z patyczków- sadzić teraz ?
Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można teraz (maj) sadzić żywopłot (liguster) z patyków uciętych ze
starego ? Jak je przygotować przed wsadzeniem do ziemi ? Ukorzeniacz ? Jakie
długie te patyki mają być i jak je rozmieścić ? Czy można teren trawnika
wokół i na wsadzonych patyczkach lekko przysypać korą, aby trawa nie rosła w
tych miejscach ?
Liczę na poradę.

Arjano

2. Data: 2001-05-10 12:21:16

Temat: Re: Żywopłot z ligustra z patyczków- sadzić teraz ?
Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troche juz pozno, ale mozna sprobowac. Ja wsadzilem na poczatku kwietnia i
mam juz pocieche z jakis 80% sadzonek. Cialem odcinki dobrze
30-centymetrowe; trzy pary pakow w ziemie, jedna - nad. Uzywalem takiego
kolca do pikowania. Ukorzeniacz, owszem - do polzdrewnialych. Kora moim
zdaniem nie przeszkadza.

Uklony i usmiechy
Piotrek
--------
http://alebranie.agsmedia.pl/fotonikki
r...@p...pl
--------

3. Data: 2001-05-11 10:00:32

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz sobie zaoszczędzić przyszłego pielenia jeśli pas pod żywopłot
wyłożysz włókniną, a sadzonki posadzisz w otwory. Włókninę przysyp korą i
masz z głowy przyszłe wielokrotne pielenie. U mnie ściółka z kory w niczym
nie przeszkadza trawie i innym chwastom przerastać żywopłot.

--
Edyta Szajnóg

> [...]
> wokół i na wsadzonych patyczkach lekko przysypać korą, aby trawa nie rosła

Świerk bez stożka wzrostu - co robić?
Ściółkowanie róż
Dużo pytań
zarodniki boczniaka