Gdzie kupic ziemie, kore?

1. Data: 2003-04-09 07:04:14

Temat: Gdzie kupic ziemie, kore?
Od: "Agnieszka Biernacka" <A...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje w polnocnych rejonachy Warszawy lub Nowego Dworu kupic spore
ilosci ziemi, gliny, kory. Czy mozecie mi polecic jakies sprawdzone miejsce,
gdzie moge nabyc takie rzeczy?

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

2. Data: 2003-04-09 07:19:24

Temat: Re: Gdzie kupic ziemie, kore?
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ilosci ziemi, gliny, kory. Czy mozecie mi polecic jakies sprawdzone miejsce,

Co to znaczy spore? Jedna wywrotka czy 10? Nie wiem gdzie ale mam kilka rad:

1. Nigdy nie kupuj ziemi w ciemno. Musisz zobaczyć co ładują na samochód. Mój
sąsiad zamówił wywrotkę myśląc, że będzie to ziemia ogrodowa a przywieźli mu
jakiegoś piachu gorszego niż to co miał. Okazało się że chłopcy pojechali na
budowę jakiejś drogi i załadowali to co spychacz wcześniej wypchnął. Wiele
firm tak działa więc nie daj się naciągnąć.
2. Ja mieszkam po drugiej stronie w okolicach Grodziska i gliny ci u nas
dostatek. Struktura gruntu u mnie jest taka, że od głębokości 1 m do 5m mam
jednolitą skorupę gliny. Jak chciałem wkopac dwa krągi w zabudowie studni, to
musiałem rąbać glinę siekierą.
W pobliży szosy z Brwinowa do Grodziska jest wiele cegielni. Tam gliny Ci nie
odmówią.
3. Najtańszą korę kupisz w tartaku, ale adresów w Twoich okolicach nie znam.

Jak rozumiem dopiero zaczynasz urządzać ogród? Powodzenia
Leszek

3. Data: 2003-04-09 11:04:15

Od: "bobee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3. Najtańszą korę kupisz w tartaku, ale adresów w Twoich okolicach nie
znam.

jak ladnei posprzatasz teren wokol tartaku ze odpadow (tzn. z kory) to za
darmo albo jeszcze ci zaplaca

:-)))

pozdr. powodzenia

4. Data: 2003-04-09 14:43:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<l...@w...pl> wrote in message news:7b02.000006c3.3e93c97b@newsgate.onet.pl...

> 1. Nigdy nie kupuj ziemi w ciemno. Musisz zobaczyć co ładują na samochód. Mój
> sąsiad zamówił wywrotkę myśląc, że będzie to ziemia ogrodowa a przywieźli mu
> jakiegoś piachu gorszego niż to co miał.

A to podobnie jak tu, tylko glina zamiast piachu :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz