zima-wiosna-zima

1. Data: 2003-04-09 07:28:50

Temat: zima-wiosna-zima
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, ja juz mam chyba jakas depresje zwiazana z niedojsciem do mnie
wiosny :-(((
Od soboty lezy snieg, ciagle dosypuje nowego ! Teraz tez sypie od wczesnego
rana.
Tygodniowe cynie padly na parapecie - nie wiem, czy to na widok sniegu, bo
przeciez nie z zimna....
Tylko jakos begonie na szczescie sie budza w doniczkach.

Wszedzie bialo, bialo i bialo.....

Asia

2. Data: 2003-04-09 07:34:39

Temat: Re: zima-wiosna-zima
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" <j...@p...onet.pl> wrote in

> Niestety, ja juz mam chyba jakas depresje zwiazana z niedojsciem do
> mnie wiosny :-(((

Witaj w klubie. Ja mam z powodu odejscia wiosny, ale efekt sie liczy.

> Tygodniowe cynie padly na parapecie - nie wiem, czy to na widok
> sniegu, bo przeciez nie z zimna....

Tygodniowe przypoludniki j.w. Snieg, czy czarna nozka?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

3. Data: 2003-04-09 08:06:18

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Witaj w klubie. Ja mam z powodu odejscia wiosny, ale efekt sie liczy.

Hej!
Niestety, te parę dni lodowatych wiatrów zrobią mi więcej szkód niż cała
zima. Zdążyłam poodkrywać większość roślin. A i serduszka okazała na
balkonie (zakup z poprzedniego tygodnia) kostnieje z zimna. Po co, głupia,
puściła liście?
Gabi ze zdrętwiałymi paluszkami przy klawiaturze

4. Data: 2003-04-09 08:26:13

Temat: Odp: zima-wiosna-zima
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Tygodniowe przypoludniki j.w. Snieg, czy czarna nozka?
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Na zachodzie tez sypie az milo. Chyba to juz koncowka, bo wreszcie
wzeszla mi melisa, nad ktora tak biadolilam.
Ale ja w kwestii przypoludnikow - zainteresowalo mnie toto.
Wyszukiwarka pokazala mi informacje, ze to niewielka krzewinka.
Nie spotkalam nigdy tego kupujac nasiona.
Mozesz cos blizej ?
Pozdrawiam - Zosia

5. Data: 2003-04-09 08:56:19

Temat: Re: Odp: zima-wiosna-zima
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> wrote in

> Ale ja w kwestii przypoludnikow - zainteresowalo mnie toto.
> Wyszukiwarka pokazala mi informacje, ze to niewielka krzewinka.
> Nie spotkalam nigdy tego kupujac nasiona.

Przypoludniki = Mesembryanthemum
kilkanascie gatunkow, odporne na susze, czesc odporna na zasolenie;
charakterystyczne liscie jakby posypane krysztalkami, w naturze czesc
wieloletnia, w Polsce jednoroczne.
Ja mam (chwilowo byc moze) Mesembryanthemum criniflorum = Dorotheanus
bellidiformis, czasem nazywane dorotkami :-)
Ladnie, obficie kwitnie, gesto zadarnia, susze znosi - tylko ukochac.
Zeby jeszcze siewki chcialy rosnac...
Nasiona we Wro widzialam w kilkunastu punktach - tutaj nie jest to
rzadkosc.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2003-04-09 09:10:29

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Snieg, czy czarna nozka?
??? A moze to ta paskuda !.... Czy to jest takie usychanie roslinki od dolu
? Czy zle kojarze ?

Asia

7. Data: 2003-04-09 09:14:59

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdążyłam poodkrywać większość roślin.

A ja na szczescie nie ! U mnie nic nie roslo ! Nawet sie z lekka wsciekalam,
jak pisaliscie o kwitnacych krokusach, a moje z uporem siedzialy w ziemi...
Czyzby wszystko przeczuwalo jeszcze zime ?!?!?

A i serduszka okazała na
> balkonie (zakup z poprzedniego tygodnia) kostnieje z zimna. Po co, głupia,
> puściła liście?
Moja z kolei siedzi na parapecie w towarzystwie trawy pampasowej i
zlocieni... Roze rosna w garazu...
Nasiona bielunia juz 3 tydzien siedzi w doniczce.....

Kiedy bedzie lepiej ???
Bylo, nie bylo, to juz druga zima w tym roku.... Na szczescie przestalo
koszmarnie wiac !

Pozdrawiam
Asia

8. Data: 2003-04-09 09:19:52

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" <j...@p...onet.pl> wrote in

> Snieg, czy czarna nozka?
> ??? A moze to ta paskuda !.... Czy to jest takie usychanie roslinki od
> dolu ? Czy zle kojarze ?

Dobrze, psiakostka, niestety!
:-((((
Jak mi wlazla na majeranek, to podlalam bioseptem i przeszlo. Teraz boje
sie, ze za pozno.
Pozdrowienia - Ewa Sz. z zadzumionym przypoludnikiem

9. Data: 2003-04-09 09:34:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b70och$18l$1@news.onet.pl JotHa
<j...@p...onet.pl>napisał(a):

> Kiedy bedzie lepiej ???
> Bylo, nie bylo, to juz druga zima w tym roku.... Na szczescie przestalo
> koszmarnie wiac !

Hejka. Jak mówia mądrzy ludzie: lepiej już było;-) U mnie już odwilż, a
od najbliższej niedzieli zacznie się lato:-)
Pozdrawiam nadal wietrznie Ja...cki

10. Data: 2003-04-09 09:38:51

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> wrote in

> [...]
> cała zima. Zdążyłam poodkrywać większość roślin. A i serduszka okazała
> na balkonie (zakup z poprzedniego tygodnia) kostnieje z zimna. Po co,

Mysmy latali z wloknina i calosc znow jest schowana. Kwitnace pod wloknina
narcyzy wygladaja co najmniej glupio.

> Gabi ze zdrętwiałymi paluszkami przy klawiaturze

Im bardziej pada snieg, im bardziej proszy snieg
Jak sniezny puch z poduszki
Tym bardziej pada snieg, tym bardziej proszy snieg
I marzna mi paluszki

Tak to szlo? Bo dawno nie czytalam...
Mi marzna uszki i paluszki.
Pozdrowienia - Ewa Sz.