Gdzie można kupić sól morską?

1. Data: 2002-03-12 16:55:27

Temat: Gdzie można kupić sól morską?
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Ktoś wie, gdzie można nabyć, często stosowaną w kuchni śródziemnomorskiej,
sól morską?

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2002-03-12 20:56:04

Temat: Re: Gdzie można kupić sól morską?
Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy Ktoś wie, gdzie można nabyć, często stosowaną w kuchni
śródziemnomorskiej,
> sól morską?

Mysle, ze spokojnie mozesz sobie darowac roznica w smaku niewyczuwalna.Tzn.
ja nie widzialam roznicy:-) Nie wiem czy u nas kupisz, ja przynajmniej nie
spotkalam nigdzie.

1. Data: 2002-03-12 21:18:06

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

na kupilam w sklepie ze zdrowa zywnoscia. jesli mieszkasz w polsce to spis
tych sklepow masz tu: http://piapsat.piap.waw.pl/andrzej/ w rozdziale
"przydatne informacje". dla mnie smak tez nie byl wyczuwalny.

1. Data: 2002-03-13 01:36:25

Od: Piotr Jerzy Piotrowski <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> wrote in

> Czy Ktoś wie, gdzie można nabyć, często stosowaną w kuchni
> śródziemnomorskiej, sól morską?

Na pewno w Poznaniu na Dabrowskiego w sklepie ze zdrowa zywnoscia (zdaje
sie Baptysci ten sklep prowadza).
Tam to kupowalem, ale faktycznie w smaku od zwyklej Klodawskiej rozni sie
niewiele, poza cena...

--
Piotr

1. Data: 2002-03-13 08:54:06

Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl wrote:

> Czy Ktoś wie, gdzie można nabyć, często stosowaną w kuchni śródziemnomorskiej,
> sól morską?

Tak jak pisza ponizej, smak mozesz sobie darowac. A w przepisach
srodziemnomorskich pisza "sol morska" bo tam maja glownie taka.

W Grenoble na kazdym kroku widac "orzechy z Grenoble". Bedac tam ma sie
wrazenie, ze jest to co najmniej jakas wielka atrakcja turystyczna tej
okolicy. Po chwili okazuje sie, ze sa to zwykle orzechy wloskie.

To tak jak u nas pisza "maka wroclawska", ale nikt za granica nie bedzie
jej szukal, tylko kupi sobie swoja, taka sama.

Hadzio

1. Data: 2002-03-13 14:58:36

Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> mówi:

> Czy Ktoś wie, gdzie można nabyć, często stosowaną w kuchni
> śródziemnomorskiej, sól morską?

kup kamienną.

--
wojma:t <w...@o...pl> gramy: 'breakout/blackout - single'
×

1. Data: 2002-03-13 17:59:10

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Pawel Hadam <P...@c...pl> wrote:

> Tak jak pisza ponizej, smak mozesz sobie darowac. A w przepisach
> srodziemnomorskich pisza "sol morska" bo tam maja glownie taka.

Zadziwiony tymi opiniami poszedlem do kuchni sprawdzic moj zapas
morskiej soli. Zdecydowanie jest inna od kamiennej czy warzonej z
solanek ladowych. Pachnie subtelnie jodem, ale nie tak "chemicznie" jak
sol sztucznie jodowana.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los

1. Data: 2002-03-13 18:45:02

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy Ktoś wie, gdzie można nabyć, często stosowaną w kuchni
śródziemnomorskiej,
> sól morską?
>
> Pozdrawiam
> Wok

Widziałam w W-wie w Carrefour'ze na Głebockiej/Trasie Toruńskiej.

Marta

1. Data: 2002-03-13 19:19:26

Temat: Re: Gdzie mozna kupic sól morska?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> morskiej soli. Zdecydowanie jest inna od kamiennej czy warzonej z
> solanek ladowych. Pachnie subtelnie jodem, ale nie tak "chemicznie" jak
Masz racje, ale nie wszyscy maja tak subtelne nosy.
;-)))
A skad ta sól pochodzi? No bo moze byc np. atlantycka [hiszpanska,
portugalska] albo z M. Martwego.
Te najlatwiej kupic.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-13 19:54:44

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Mar 2002 20:19:26 +0100, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>A skad ta sól pochodzi? No bo moze byc np. atlantycka [hiszpanska,
>portugalska] albo z M. Martwego.
>Te najlatwiej kupic.
>pozdr. Jerzy

Nie .. z Morza Corteza latwiej i taniej...
;->>>>>
Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

JA BARDZO ...