MAZURKI ?????

1. Data: 2002-03-12 12:55:11

Temat: MAZURKI ?????
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Ja tylko podpuszczam Basie, hehehe

Apeluje drukowanymi literami do ludzi wpadajacych/nowicjuszy etc
etc - poczytajcie same naglowki/subject lines z ostatniego
tygodnia zanim zadacie pytanie *ogolne* o mazurkach...miejcie
sumienie

blagam w imieniu grupy, bo jak nie to nawet nie powiemy, gdzie
archiwum jest ;))))

a archiwum polecam wszystkim, ktorzy chca inspiracji, swietnych
przepisow i maja duzo czasu.

Krysia

P.S. Jak ktos MNIE zapyta o mazurki to lece z walkiem walic po
lbie

P.P.S. Basiu - posada dla Ciebie czeka, Lilla ma racje, Mechcia
sie opuscila w obowiazkach
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-12 13:12:46

Temat: Re: MAZURKI ?????
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.P.S. Basiu - posada dla Ciebie czeka, Lilla ma racje, Mechcia
> sie opuscila w obowiazkach

No to przeczytaj co Kudlata napisala jak jej nerwy puscily ;-) Obie z
Mechcia mozemy sie za slup schowac albo za wykidajla Kudlata palke nosic;-))

ps. a ja zrobie mazurek orzechowy Szefowej Ochrony, a co!

pozdroweczka
Basia

1. Data: 2002-03-12 13:18:52

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obie z > Mechcia mozemy sie za slup schowac albo za wykidajla Kudlata palke
nosic;-))

> Czy Wy sobie wyobrazacie, ze ja zmywak odpuszcze? mowy nie ma, pazurami sie
trzymam, tylko jak kto mi w droge wejdzie, to scierą go, brudnom mokrom
scierkom przez łeb...
Basiu, moge w razie cos scierek pozyczyc... Qd

1. Data: 2002-03-12 13:41:01

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu, moge w razie cos scierek pozyczyc... Qd

Znaczy nie palke a wiadro i scierki bedziem za Toba nosic i tych co zasluza
nimi okladac...tez dobrze, niech juz sie boja...

Basia

Jak zrobic buraczki na gęsto?
prośba o przepis na mazurki wielkanocne
mazurek orzechowy