prośba o przepis na mazurki wielkanocne

1. Data: 2002-03-12 12:14:20

Temat: prośba o przepis na mazurki wielkanocne
Od: "Misia717" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę, podajcie jakieś fajne przepisy na mazurki wielkanocne! Jeszcze nigdy
nie piekłam tych ciast i uważam, że czas zacząć! :)
Z góry dziękuję za informacje.

1. Data: 2002-03-12 12:29:53

Temat: Re: prośba o przepis na mazurki wielkanocne
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z góry dziękuję za informacje.
>
> Zanim zaczniesz piec, naucz sie czytać!!!! Dookoła w czasopismach pełno
przepisów, tutaj na grupie też niemało, a ty jak pijane dziecko we mgle :
przpisy na mazurki, przepisy na mazurki, bo ja jeszcze nie pieklam!!!

Wyprowadzona z równowagi Qd

1. Data: 2002-03-12 13:02:17

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...

> Wyprowadzona z równowagi Qd

może misia niedowidzi, albo jest elfem złośliwcem, który specjalnie
wyprowadza grupowiczów z równowagi

Wkn

1. Data: 2002-03-12 13:45:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar 2002 13:29:53 +0100, <k...@p...onet.pl> wrote:

>przepisów, tutaj na grupie te? niema?o, a ty jak pijane dziecko we mgle :
>przpisy na mazurki, przepisy na mazurki, bo ja jeszcze nie pieklam!!!
>
>Wyprowadzona z równowagi Qd

zwalam z posady i Mechcie i Basie...masz posade, Kudlata, nasci
mazurka orzechowego )Basia Ci zrobi, no juz dobrze, dobrze
;)))))))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-12 16:46:10

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Mar 2002 13:45:06 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>
>zwalam z posady i Mechcie i Basie...masz posade, Kudlata, nasci
>mazurka orzechowego )Basia Ci zrobi, no juz dobrze, dobrze

Zamiast zwalac z posady wyslij je do Vegas ... niech sobie troche
odpoczna...a i nauczyc sie czegos moga...
;-)))))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-03-12 18:04:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Zamiast zwalac z posady wyslij je do Vegas ... niech sobie troche
>odpoczna...a i nauczyc sie czegos moga...
>;-)))))
>
>Art(Gruby)
>Abyssus abyssum invocat.

A tam robia mazurki?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-13 03:56:58

Od: Art[Gruby]@icbleu.org (Art Plazewski.) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>A tam robia mazurki?
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

Za "drobna oplata" nawet mazurka zrobia...a na wikidajle to napewno
przyucza...
;-))))))

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.