Re: Spotkanie

1. Data: 2002-03-12 13:03:28

Temat: Re: Spotkanie
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

Uwaga Uwaga !!!

Dnia 29 marca odbedzie sie wielkie spotkanie grupowe, wielkie, bo pojawia
sie rowniez osoby zagraniczne, a to Krysia Opakowana i Lady Katz. Oprocz
tego cala masa ludzi z Warszawy i okolic. Spotkanie bowiem odbedzie sie w
Stolycy.

Spotykamy sie o godzinie 15.30 pod Ogrodem Botanicznym, gdzie zamierzamy
wykonac sesje zdjeciowa. Nastepnie przenosimy sie do Tam - Tamu, restauracji
na ulicy Foksal, rzut mokrym beretem od Ogrodu. Bedziemy tam o 18.00.

Chetnych do przylaczenia zapraszamy serdecznie.
Zgloszenia prosze kierowac do Jednoosobowego Komitetu Organizacyjnego
(podanie, 3 zdjecia, zalacznik), czyli do mnie, najlepiej na adres
m...@p...onet.pl , w ten sposob na pewno nie przeocze. Zgloszenia
sa niezbedne, bo musze wiedziec ile miejsc zarezerwowac w knajpie. Czekam do
18.03.2002, prosze wiec sie spieszyc.

Pozdrawiam

Macabra

1. Data: 2002-03-12 14:26:44

Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Nowak" <i...@r...com.pl> wrote in message
> [...]
> tego cala masa ludzi z Warszawy i okolic. Spotkanie bowiem odbedzie sie w

to jest GRANDA!

ja właśnie 29 o tej porze będę siedział w samolocie!!!

--
duzia buzia,

Michal

prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi

1. Data: 2002-03-12 14:32:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>to jest GRANDA!
>
>ja właśnie 29 o tej porze będę siedział w samolocie!!!

Jasne, ze granda - co to sie na swiecie robi, zeby w wielki
Piatek ludziska na koniu galaopowali po ogrodxzie botanicznym
(zapowiada sie...) , robili se zdjecia (zapowiada sie) i ogolnie
sie wyglupiali (zapowiada sie)...nie bedziemy jesc miesa
(tlustego) ani grac na trombie....zapowiada sie...

Krysia, czy ja ten ogrod znajde? czy ma on wiecej niz 1 wejscie?
gazeta w butonierce a roza w zebach?
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-12 14:55:02

Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> [...]
> sie wyglupiali (zapowiada sie)...nie bedziemy jesc miesa
> (tlustego) ani grac na trombie....zapowiada sie...

ja protestuje!
moze sie choc do tej knajpy zalapie bo przylete do wawy wieczorem

(i prosze mi tu polskich znaczków nie psowac)

--
duzia buzia,

Michal

prezentowane przeze mnie poglady sa moimi prywatnymi

1. Data: 2002-03-12 15:40:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, ze granda - co to sie na swiecie robi, zeby w wielki
> Piatek ludziska na koniu galaopowali po ogrodxzie botanicznym
Tutaj?
Ogród Botaniczny PAN; ul. Prawdziwka 2; 02-973 Warszawa
;-)))

> Krysia, czy ja ten ogrod znajde? czy ma on wiecej niz 1 wejscie?
Niestety, sa az 2 wejscia.
Zobacz na mapce:
http://www.ihar.edu.pl/gene_bank/Gardens/Warszawa/og
rodmap.html

> gazeta w butonierce a roza w zebach?
Ogród Botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego
Al. Ujazdowskie 4,
00-478 Warszawa, Polska
Telefon: (022)628-75-14, (022)629-57-32
WWW: http://www.bot.uw.edu.pl
E-mail: o...@b...uw.edu.pl

pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-12 15:58:38

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Tutaj?
> Ogród Botaniczny PAN; ul. Prawdziwka 2; 02-973 Warszawa
> ;-)))

> Ogród Botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego
> Al. Ujazdowskie 4,

To znaczy gdzie dokładnie, bo jak Warszawa to zdecydowanie deklaruję
przybycie.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-12 16:17:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Mar 2002 16:40:16 +0100, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>Tutaj?
>Ogród Botaniczny PAN; ul. Prawdziwka 2; 02-973 Warszawa
>;-)))

Tam zaraz obok mieszkaja nasi przyjaciele w wielkim domu...zawsze
mozemy do nich poleciec tez...a jakiego oni psa maja! jak z filmu
obrazkowego...

>Niestety, sa az 2 wejscia.
>Zobacz na mapce:
>http://www.ihar.edu.pl/gene_bank/Gardens/Warszawa/o
grodmap.html

No masz babo placek...to co?

>Ogród Botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego
>Al. Ujazdowskie 4,
>00-478 Warszawa, Polska
>Telefon: (022)628-75-14, (022)629-57-32
>WWW: http://www.bot.uw.edu.pl
>E-mail: o...@b...uw.edu.pl
>
>pozdr. Jerzy

ich mamy pytac o to czy przy bramie stoja jakies odejrzane
indywidua???
czy wyslac email/sms'a?
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-12 16:31:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To znaczy gdzie dokładnie, bo jak Warszawa to zdecydowanie deklaruję
>przybycie.

wychodzi na to, ze nie wiadomo ;)) Znaczy wiadomo, ze Warszawa
ogrod ten bardziej w miescie, bo nie widze ludzi gnajacych do
Powsina...teraz nalezy ustalic, ktore wejscie...

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-12 16:49:48

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar 2002 14:03:28 +0100, i...@r...com.pl (Agnieszka
Nowak) wrote:

>Uwaga Uwaga !!!
>
> Dnia 29 marca odbedzie sie wielkie spotkanie grupowe, wielkie, bo pojawia
>sie rowniez osoby zagraniczne, a to Krysia Opakowana i Lady Katz.

Dobrze wam...

> [...]
>na ulicy Foksal, rzut mokrym beretem od Ogrodu. Bedziemy tam o 18.00.

Prosze o zdjecia z przemarszu jezeli takowy bedzie....

>Chetnych do przylaczenia zapraszamy serdecznie.

ciach

>Pozdrawiam
>
>Macabra

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-03-12 16:53:08

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Mar 2002 14:32:27 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>Krysia, czy ja ten ogrod znajde? czy ma on wiecej niz 1 wejscie?
>gazeta w butonierce a roza w zebach?
>K.T. - starannie opakowana

Wnioskujac z postu Macabry to Ogrod Botaniczny w Alejach Ujazdowskich
- z tego co pamietam to jedna glowna brama , dosc pokazna...trodno nie
zobaczyc...
;-)))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.