slodkie ziemniaki

1. Data: 2002-03-12 17:55:18

Temat: slodkie ziemniaki
Od: "Joe" <7...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Swiatecznie mi sie przypomnialo...
Kiedys na Wielkanoc dojadalismy zapasy ziemniakow, ktore skubane przemarzly.
Wszyscy pluli na odleglosc a ja sie plawilam w rozkoszy.
Taki specjalnie slodki ziemniak to wiem ze batat, ale na oczy tego nigdy w
sklepie nie widzialam.
O tych slodkich ziemniakach to mi sie zawsze przed swietami przypomina i
powiem w tajemnicy, ze kiedys probowalam je "przymrozic" domowym sposobem, a
mianowicie w zamrazalniku. Nie pytajcie o efekty, byly zalosne. Tego sie
chyba nie da zrobic specjalnie, to sie musi samo zrobic. Ale bylo pyszne,
smazylam je w zeliwnym tygielku z czosnkiem...
Mmmmmm

Joanna