Gdzie najtaniej ceramikę łazienkową - Górny Śląsk ?

1. Data: 2002-08-06 12:45:25

Temat: Gdzie najtaniej ceramikę łazienkową - Górny Śląsk ?
Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można dostać najtaniej ceramikę łazienkową - tzn. umywalki, WC itp.
oraz płytki z Opoczna, Paradyża na Górnym Śląsku.
To co na razie stwierdziłem to nie ma jednoznacznej odpowiedzi : z tego co
rozeznałem jedna umywalka w OBI, inna w Castoramie, a trzecia w hurtowni w
Tychach - Mera. W Practikerze mają ogólnie drogo.
Na pewno ktoś z Was już robił rozeznanie i mi może podpowiedzieć, gdzie
jeszcze szukać.
A jeżeli chodzi o płytki to dość drogo jest w salonach firmowych (?!), albo
niby formowych ...
Jedne płytki tanio znalazłem w Lapayerze, inne w Katowicach na Kolejowej ...
Następne tematy to : wanna narożna, panel prysznicowy itd., itp.
Mam do wyposażenia 2 łazienki + 2xWC (trochę tego jest ...)
Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

1. Data: 2002-08-06 22:54:10

Od: "Maciej" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wannę narożną 150/100 akrylową kupiłem w Nomi cena ok.500 PLN.

Maciej
Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:aiog4f$d75$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2002-08-07 06:25:13

Od: "Jerzy Grzanka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedne płytki tanio znalazłem w Lapayerze, inne w Katowicach na Kolejowej
> Następne tematy to : wanna narożna, panel prysznicowy itd., itp.

Czy to były płytki Paradyża i czy ogólnie tanio?
Tez szukam płytek, znalazłem ciekawy wzór w Sosnowcu, tam były po 35, 36
PLN (ściana, podłoga), w Katowicach/Ochojcu po 34, 34.8. Natomiast te same
płytki w Siewierzu (w połowie drogi między Katowicami a Czestowchową) po 31,
30!!! Tyle, że ich dostawca ma inwentaryzację i zamówić można dopiero na
przyszły tydzień, dlatego szukam tych samych płytek gdzie indziej. Mam
jeszcze namiar na firmę w Gliwicach, tam te płytki są po ok. 32. Chcesz
bliższe namiary na któryś sklep?

Pozdrawiam,
Jurek Grzanka

1. Data: 2002-08-07 07:02:35

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Grzanka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przyszły tydzień, dlatego szukam tych samych płytek gdzie indziej. Mam
> jeszcze namiar na firmę w Gliwicach, tam te płytki są po ok. 32. Chcesz

Chętnie na wszystkie :-))) - chociaż ten w Sosnowcu i Katowicach to chyba
znam ...
Jakich płytek konkretnie szukasz (nazwa) ?
Ja (narazie) chcę kupić :
- Paradyż (chyba) Apia i Apis Verde (ściana i podłoga) - najtaniej widziałem
w Lapayer-e
- Suiza i Sajgos (to chyba jakieś Włoskie, nie pamiętam jakiego
producenta) - Najtaniej Mera w Tychach
- Paradyż Mona Verde i Modest Zefir - na razie nie wiem gdzie najtaniej ...
- Opoczno Klima niebieska (zdecydowani jesteśmy tak na 80%)

1. Data: 2002-08-07 07:51:03

Od: "Jerzy Grzanka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętnie na wszystkie :-))) - chociaż ten w Sosnowcu i Katowicach to chyba
> znam ...

Sosnowiec/Pogoń, jadąc będzińską po lewej jest kościół a za nim po prawej
jest reklama.
Katowice - gen. Jankego 59,
Gliwice - Art Ceramika, tel. 339 82 50
Siewierz (tam jest naprawde duży wybór i tanio - tylko wszystko na
zamówienie) - jadąc od Katowic skręcasz na światłach w prawo (na Kielce), po
300 metrach dojeżdżasz do rynku i ten sklep jest po lewej w rogu, obok
straży pożarnej

> Jakich płytek konkretnie szukasz (nazwa) ?

Szukam Impresja Zefir i Verde

> Ja (narazie) chcę kupić :
> - Paradyż (chyba) Apia i Apis Verde (ściana i podłoga) - najtaniej
widziałem
> w Lapayer-e

a gdzie to jest???

> [...]
> - Paradyż Mona Verde i Modest Zefir - na razie nie wiem gdzie najtaniej
> - Opoczno Klima niebieska (zdecydowani jesteśmy tak na 80%)

Jurek

1. Data: 2002-09-02 06:54:05

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, że długo nie odpowiadałem, ale nie wiem czemu nie zauważyłem tego
postu ...

> Sosnowiec/Pogoń, jadąc będzińską po lewej jest kościół a za nim po prawej
> jest reklama.

Chyba wiem o jaki chodzi (salon Opoczna na ul Bema) - znam ...

> Katowice - gen. Jankego 59,

Byłem - nazywa się Duck

> [...]
po
> 300 metrach dojeżdżasz do rynku i ten sklep jest po lewej w rogu, obok

oba trochę za daleko

> Szukam Impresja Zefir i Verde

> widziałem
>
> a gdzie to jest???

W Katowicach ul. Górnośląska (autostrada) - obok Geant-a

1. Data: 2002-09-02 08:24:49

Od: "Jerzy Grzanka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kielce),
> po
>
> oba trochę za daleko

Ale warto! W Sosnowcu plytki byly po 35 (sciana) i 36 (podloga), w DUCK po
34 i 35, a w Siewierzu po 31 i 30!

Jurek

1. Data: 2002-09-02 08:56:12

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kielce),

> Ale warto! W Sosnowcu plytki byly po 35 (sciana) i 36 (podloga), w DUCK po
> 34 i 35, a w Siewierzu po 31 i 30!

Ja znam jeszcze jeden sklep w Sosnowcu na ul. Lenartowicza i ceny mają
lepsze niż w tym salonie z Opoczna ...
Może się jednek przejadę do Siewierza. A masz może przypadkiem tel. do nich
lub nazwę sklepu ?

1. Data: 2002-09-02 10:53:26

Od: "Jerzy Grzanka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepsze niż w tym salonie z Opoczna ...
> Może się jednek przejadę do Siewierza. A masz może przypadkiem tel. do

Przy sobie nie, jutro moge podac!

1. Data: 2002-09-02 11:49:08

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nich
>

> Przy sobie nie, jutro moge podac!

Polecam się Twojej pamięci. Z góry dzięki.

Czy nasz ulubieniec zmienił nick?
Gdzie tania ceramika z Paradyza na Gornym Slasku?
docieplenie ścian zewnętrznych w domku
najpierw malowanie wnętrza czy docieplenie ścian zewnętrznych ?
ława narozna do kuchni