Gdzie rehabilitacja w Warszawie?

1. Data: 2005-04-10 18:14:35

Temat: Gdzie rehabilitacja w Warszawie?
Od: dario <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o pomoc - nie wiem czy ta grupa jest wlasciwa. Otoz
poszukuje rehabilitacji dla osoby z porazeniem mozgowym (Warszawa-Wola).
Mozliwa jest tylko rehabilitacja na zasadzie dochodzenia do tej osoby
do domu. Czy wogole istnieje taka szansa, zeby tej osobie pomoc? Chodzi
o rehabilitacje bezplatna. Bardzo prosze o pomoc!

2. Data: 2005-04-11 04:32:48

Temat: Re: Gdzie rehabilitacja w Warszawie?
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W styczniu br. dostalem taka wiadomosc

Jest mozliwosc zalatwienia bezplatnej rehabilitacji do domu z Konstancina.
Własnie przyjmuja zamowienia. Tel. 756 49 96 p. Maria Weis

Nie wiem czy to nadal aktualne?

Leszek

3. Data: 2005-04-11 04:38:47

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Maria Weis - czy to zona prof. Weisa?

4. Data: 2005-04-11 05:18:20

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maria Weis - czy to zona prof. Weisa?

Nie wiem, nie dzwonilem do nich.

Leszek

5. Data: 2005-04-11 10:14:32

Od: dario <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LECH DUBROWSKI wrote:
> [...]
>
> Jest mozliwosc zalatwienia bezplatnej rehabilitacji do domu z Konstancina.
> Własnie przyjmuja zamowienia. Tel. 756 49 96 p. Maria Weis

Bardzo dziękuję! Dzwoniłem przed chwilą i kontakt okazał się aktualny.
Przyjmują zapisy na rehabilitację w domu pacjenta. Wielkie dzięki!!!!

Darek

Sprzedam wózek elektryczny
program student w kwietniu ?
www.akson.pl
Jan Paweł II
czy warto ubiegać sie o rente socjalną ..