Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

131. Data: 2008-09-05 07:33:10

Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał
| a ile godzin wf jest przewidziane w pierwszej klasie podstawówki?,

u nas są dwie - w dodatku wf jest dzień po dniu :)
A w sumie to moja córka ma bardzo fajnie ułożony plan - bo oprócz nauczania
integrowanego codziennie jest tylko jeden dodatkowy przedmiot, we wtorek
religia, środa-czwartek wf a piątek angielski ( na poniedziałek jeszcze nie
mam planu ale podejrzewam że może to być drugi angielski )

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

132. Data: 2008-09-05 07:33:53

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Np. w Decathlonie.
I podejrzewam, że na bazarkach od Wietnamczyków.

Natomiast co do koloru spodenek zgadzam się z Tobą, to niczym nieuzasadniony terror.
Nauczyciele musza się w ten sposób dowartościować, żeby być górą, bo przykładowo
prowadzić całą klasę na długiej przerwie do
łazienki, żeby dzieci umyły zęby po drugim sniadaniu to już ponad siły nauczycieli i
"wychowawców".
Jak słysze o strajkach nauczycieli mających tygodniowe pensum po 18x45 minut to mi
się scyzoryk w kieszeni otwiera.
JaC
PS. Podobnemu terrorowi kolorów byłem poddany na studiach, farbowałem w garnku
koszulkę na zieloną, bo mój wydział obowiazywały
takież w połączeniu z czarnymi spodenkami, nawiasem mówiąc ohyda, brr...

-----

133. Data: 2008-09-05 07:34:39

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Do NBA chciałam. Ale tam tylko Muziny karierę robią.

Ale po tym jak Cię wczoraj widziałem w "ciągu na bramkę", to
zdecydowanie powinnaś wybrać futbol :-)

Stalker, jakiś nowy Kazimierz Qrski powinien wziąć Cię pod swoje skrzydła...

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

134. Data: 2008-09-05 07:39:09

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A dlaczegóż to? Przecież właśnie fakt, że szkoła polega tylko na dotacji z
> gminy może świadczyć o tym, że jej się "nie chce" i idzie na łatwiznę.

No właśnie. Szkole się nie chce, a Ty się będziesz dokładał do pasty -
obowiązkowe 5 zł miesięcznie w obowiązkowej (hehe, to było niezłe) składce
na radę rodziców. Niestety tu rodzice wykazali się wyjątkowo nieobywatelską
postawą i po wyeliminowaniu z RR czynników prodyrektorskich wyjaśnili
szanownej derekcji, że owszem pomoce naukowe - proszę bardzo, książki do
biblioteki - proszę bardzo, zapomogi dla najuboższych czy dofinansowanie
wycieczek - proszę bardzo, ale o pastę do podłóg to szanowna derekcja się
postara sama. I się dało ;-)

> I po pierwsze primo: Nie twierdzę że WSZYSTKO sie da
>
> I po drugie primo: W powyższym przykładzie nie widzę dowodu na nietrafność
> mojego sformułowania, a raczej jego potwierdzenie :-)

Nieno, ja tylko lojalnie uprzedzam, że w zderzeniu ze szkolną
rzeczywostością mogą wszystkie witki na "dzień dobry" opaść. Bywają takie
sytuacje, że mogą.

> I po trzecie primo: Na każdą taka uwagę mogę Ci znaleźć szkołę
> (przedszkole, parafię, szpital, zakład), które sobie świetnie radzą, mimo,
> że "gmina nie daje"

I super. I z takich właśnie należy brać przykład. O ile zamiast gminy nie
dają rodzice tych dzieci, co to ich na drugie śniadanie nie stać...

Agnieszka

135. Data: 2008-09-05 07:48:53

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> I się dało ;-)

No właśnie :-)

> Nieno, ja tylko lojalnie uprzedzam, że w zderzeniu ze szkolną
> rzeczywostością mogą wszystkie witki na "dzień dobry" opaść. Bywają
> takie sytuacje, że mogą.

Ja się domyślam :-) Dlatego ważny jest wybór właściwej szkoły, czyli
rodzicowi też sie musi chcieć...

> I super. I z takich właśnie należy brać przykład. O ile zamiast gminy
> nie dają rodzice tych dzieci, co to ich na drugie śniadanie nie stać...

No sposobów innych kilka by się znalazło :-)

Stalker, dumny z działalności np. "swojego" przedszkola

136. Data: 2008-09-05 08:57:05

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa"
> więc
> |
> ale jeśli to oficjalny strój na w-f dla całej szkoły ?
> (...)
> IMHO - wydaje mi się że połączenie białego T-shirta + czarnych spodenek to
> naprawdę minimalizm. Najłatwiej dostać i w miarę najtaniej.

Mhm, Yhyhmmm.
ROTFL
TO była głęboka gryząca ironiaaaaa, no weź, to pierwszy mój tekst, jaki
przeczytałaś w tym wątku??

EwaSzy, broniąca jak lew granatowych spodenek

137. Data: 2008-09-05 09:06:44

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał
złośliwa :

| Mhm, Yhyhmmm.
| ROTFL
| TO była głęboka gryząca ironiaaaaa,

tak myślałam że dziś lekko przytępiona jestem :)

|no weź, to pierwszy mój tekst, jaki
| przeczytałaś w tym wątku??

przyznaję się bez bicia

| EwaSzy, broniąca jak lew granatowych spodenek

zauważyłam ;)
zwracam honor !

138. Data: 2008-09-05 09:40:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale po tym jak Cię wczoraj widziałem w "ciągu na bramkę", to zdecydowanie
> powinnaś wybrać futbol :-)
>
> Stalker, jakiś nowy Kazimierz Qrski powinien wziąć Cię pod swoje
> skrzydła...

Poważnie. Lubię futbol. Może jakby wtedy rekrutowali nie ci z miniNBA ale ci
od miniSoccera, to nie byłabym taka skrzywiona.

Qra, w każden możliwy sposób

139. Data: 2008-09-05 09:42:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezu, to oni w samych spodenkach grają? :-)

Zwłaszcza dziewczynki.

Qra, oblizując się lubieżnie ;-)

140. Data: 2008-09-05 11:26:14

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Jezu, to oni w samych spodenkach grają? :-)

Może ci drudzy mają tylko koszulki ;)

pozdrawiam
Ania

[W-wa] Gdzie dobra ortodoncja?