Gdzie w Krakowie lub Katowicach można kupić glutaminian sodu???

1. Data: 2003-11-19 09:37:47

Temat: Gdzie w Krakowie lub Katowicach można kupić glutaminian sodu???
Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli ktoś wie, to proszę także o informację dotyczącą proporcji z jaką
należy go stosować.
Z góry Wam dziękuję!!
Igor GG 1923569

1. Data: 2003-11-19 20:23:59

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.11.2003 10:37, Użytkownik Igor napisał :

> Jeżeli ktoś wie, to proszę także o informację dotyczącą proporcji z jaką
> należy go stosować.

Przejrzyj archiwum grupy -> www.google.pl pod kątem "glutaminian sodu",
w ostatnich dniach hasło to pojawiło się w wątku z 7 listopada pod
tytułem "SOS SOJOWY".

Dodatkowo (nie wiem kiedy się rozpoczął wątek) ale w poście mariusza
(zachowałem oryginalną pisownię) z 12 bm. w wątku "Glutaminian sodu -
gdzie to kupic ?" znajdziesz parę ciekawych opinii :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

Galaretka z kiwi
co na małą imprezę ?
Re: Kalarepka
Proste danie eksperymentalne (placki z patisonow w wersji lux)
mirudia