co na małą imprezę ?

1. Data: 2003-11-19 09:34:41

Temat: co na małą imprezę ?
Od: Edytka Sapijaszko <e...@n...sapek.net> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Planuję zrobic małą imprezkę - urodzinki połączone z parapetówą. Będzie
około 20 osób. I chyba szwedzki stół, tak by impreza nie zamieniła w
nasiadówkę. Jakie zrobić menu by było proste, smaczne i sycące?

Na razie wymyśliłam:
1. Pieczone nóżki (podudzia) z kurczaka (na zimno)
2. Sałatka z makaronu (z szynką i serem żóltym)
3. Sałatkę z piersi kurczaka z kukurydzą i ananasem (mój mąż ją lubi)
4. Talerz wędlin

no i co jeszcze?
rzućcie jakimiś pomysłami, z tym że koreczki, kanapeczki i inne bzdety
wymagające krojenia, smarowania, czy smażenia przez godzinę od razu
odpadają.

pozdrawiam
Edytka

1. Data: 2003-11-19 09:47:31

Temat: Re: co na małą imprezę ?
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edytka Sapijaszko" <e...@n...sapek.net> napisał w
wiadomości news:bpfd9l$l4h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> 2. Sałatka z makaronu (z szynką i serem żóltym)
> 3. Sałatkę z piersi kurczaka z kukurydzą i ananasem (mój mąż ją lubi)

Moze talerz z serami albo warzywa (najlepiej takie nie wymagajace duzej
ilosci obrobki) a do tego dipy (serowe, czosnkowe, pikantne).

Jak cos jeszcze mi przyjdzie do glowy to dam znac :)

Valentine

1. Data: 2003-11-19 10:17:24

Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mogę dać przepis na szybkie sałatki:

I sałatka brokułowa
brokuły sparzyć, pomidory 4 pokroić na cząstki 4, jajka 5 sztuk pokroić na
4ugotowany na twardo - układać brokuły, pomidory i jajka - polać sosem z
WINIARY - tylko dodać do niego dodatkowo jogurt naturalny

II sałatka z jajkami
1 por sparzyć i pokroić jak najdrobniej
6 jajek na twadro - też skroić
puszka kukurydzy
wszystko wymieszac z majonezem i pychotka

Pozdrawiam
AgaS

1. Data: 2003-11-19 11:19:17

Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć!
>
> Planuję zrobic małą imprezkę

proponuje nalesniki z nadzieniem w formie koreczkow

ja zawsze smaze takie troche grubsze, na to rozsmarowuje serek - najlepiej
sie nadaje ostrowia z ziolami czy papryka, na to plastry szynki, mozna
dorzucic jeszcze ogorka kiszonego pokrojonego w mala kosteczke, rzodkiewke,
czy plastry sera zoltego - zalezy od inwencji.
zawijasz to w miare ciasno, do lodowki zeby sie schlodzilo, a bezposrednio
przed podaniem kroisz w male kawalki i wbijasz wykalaczki.
dla mnie bomba :)

pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-11-19 11:28:20

Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edytka Sapijaszko" <e...@n...sapek.net> napisał w
wiadomości news:bpfd9l$l4h$1@nemesis.news.tpi.pl...

> no i co jeszcze?

Paluszki krabowe owinięte plasterkiem wedzonego boczku, z plasterkiem
żółtego sera ( spięte wykałaczką) przed podaniem włożone do piekarnika na
10/15 minut.

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2003-11-19 11:43:52

Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Planuję zrobic małą imprezkę - urodzinki połączone z parapetówą. Będzie
> około 20 osób. I chyba szwedzki stół, tak by impreza nie zamieniła w
> nasiadówkę. Jakie zrobić menu by było proste, smaczne i sycące?
A to moze cos takiego :

Gotowany ryz
gotowany brokul
kukurydza z puszki
gotowane na twardo jajka
majonez

Wszystko to wymieszac odpowiednio do smaku doprawic...

To teraz moja ulubiona salatka :))

AJA

1. Data: 2003-11-27 07:45:51

Od: "zse" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOGŁABYŚ ZROBIĆ: PIECZYWO CHRUPKIE WASA Z MASEŁKIEM I MOŻE BYĆ: SER,
SZYNKA,POMIDOR,OGÓREK ITD. NAPRAWDĘ DOBRA PRZEKĄSKA I MAŁO KALORYCZNE
> [...]
> rzućcie jakimiś pomysłami, z tym że koreczki, kanapeczki i inne bzdety
> wymagające krojenia, smarowania, czy smażenia przez godzinę od razu

Re: Kalarepka
Proste danie eksperymentalne (placki z patisonow w wersji lux)
mirudia
Meksykańskie dania z fasoli
Scones na sniadanie lub podwieczorek