Gentiana punctata by Kokotow...

61. Data: 2007-07-10 12:48:00

Temat: Re: Gentiana punctata by Kokotow...
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in news:f6vqqs$rkc$1@polsl.pl:

> Nie-maniak? Nie da się przekupić? :-(

Maniak.
Pilki. Recznej albo innej kopanej, nie wiem.
To czym ja go moge przekupic? Dynia? :-D
Pozdrowienia - zachrzaniony nieogrodnik Ewa

62. Data: 2007-07-10 12:51:10

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> wrote in

> Nieświadomie masz w nazwisku :-)

Swiadomie, ale za to odgornie, bez pytania mnie o zgode :-)

> Ale to jest sprawa, którą powinno się dać załatwić bez udziału admina.
> Jaki masz system operacyjny?

Winde XP, ble.
Pozdrowienia - zachrzaniony nieogrodnik Ewa

63. Data: 2007-07-10 14:09:39

Temat: Re: Gentiana punctata by Kokotow... - OT
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

> Winde XP, ble.

Hmmm... Po pierwsze sprawdziłbym, czy w "Text Services and Input
Languages" nastawiony masz Polish (Programmers) (kliknij na znaczek
PL w prawym dolnym rogu i Settings. Chyba, że masz windę polską...
Tak czy inaczej sprawdź jeszcze ustawienia Xnewsa, którego zdaje się
używasz do czytania/pisania na grupie. Czy kodowanie jest ISO-8859-2?
Takie powinno być, absolutnie nie Windows-1250.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

64. Data: 2007-07-10 14:38:21

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> wrote in news:46939325$0
$24724$4...@r...com:

> Hmmm... Po pierwsze sprawdziłbym, czy w "Text Services and Input
> Languages" nastawiony masz Polish (Programmers) (kliknij na znaczek
> PL w prawym dolnym rogu i Settings.

Jest.

> [...]

Jest.

> Takie powinno być, absolutnie nie Windows-1250.

Nie jest.

Madrzejsi ode mnie twierdza, ze to nasz genialny serwer w kampusie cos
cuduje. A na to to ja nic nie zrobie.. Moge tylko ogonki ignorowac.
Pozdrowienia - zachrzaniony nieogrodnik Ewa, za to bez ogonkow :-D

65. Data: 2007-07-10 15:38:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Maniak.
> Pilki. Recznej albo innej kopanej, nie wiem.
> To czym ja go moge przekupic? Dynia? :-D

No jeśli nie masz podstawowych informacji, to sprawa jest na wstępie
przegrana...

I może lepiej patison, mniej miejsca zajmuje:)

Pozdrawiam, Basia.

66. Data: 2007-07-10 21:10:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a):
> Marta Góra <m...@h...pl> wrote in news:1gbgnqvrp9xv$.1to6bkt2entda$.dlg@
> 40tude.net:

> Marta, dyc ci wyprodukowani przez XXI wiek to dopiero po 7 i mniej lat
> maja, czego Ty od nich oczekujesz? Daj im urosnac :-D
> Pozdrowienia - Ewa

A na facetów to robią nagonki i pedofilami nazywają.
;-)
pozdr. Jerzy

67. Data: 2007-07-12 10:36:47

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> No jeśli nie masz podstawowych informacji, to sprawa jest na wstępie
> przegrana...

I tak, i tak przegrana..

> I może lepiej patison, mniej miejsca zajmuje:)

Ale mniej podobny do pilki :-)
Pozdrowienia - zachrzaniony nieogrodnik Ewa

68. Data: 2007-07-12 10:49:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Ale mniej podobny do pilki :-)

No ale przynajmniej przenosi w inny wymiar :)

Pozdrawiam, Basia (bez chrzanu, ale zawsze można ochrzanić).

Roundup - i spalona trawa
Morwa sadzonki
Co to za roślinka ?
tuje i róże:)z rózami radze sobie w tujach pomcy
tuja pomocy-proszę