Ginekologu!czy to możliwe

11. Data: 2002-10-21 08:00:05

Temat: Re: Ginekologu!czy to możliwe
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr P" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
news:aov4vp$kqq$1@news.tpi.pl...
> zapamietajcie sobie drogie panie w ciazy nie ma zadnej miesiaczki nawet
> malutkiej - sa tylko patologiczne krwawienia - i nawet jak to jest tylko
> "brudzenie" nalezy natychmiast zglosic sie do ginekologa -kazde takie
> krwawienie jest zagrozeniem dla plodu !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Piotrze zupełnie nie zrozumiałeś pytania.
A ja z ciekawości je trochę przeformułuję i zmienię.
Jak rozpoznać, że kobieta zaszłą w ciążę mimo brania tabletek? (jeśli
krwawienie z odstawienia się pojawiło) Czy w ogóle taki przypadek jest
możliwy?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

12. Data: 2002-10-21 14:13:28

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak rozpoznać, że kobieta zaszłą w ciążę mimo brania tabletek? (jeśli
> krwawienie z odstawienia się pojawiło) Czy w ogóle taki przypadek jest
Właśnie widze że wszyscy ww opacznie rozumieja pytanie.Pewnie teoretycznie
jest to możliwe ale raczej mało prawdopodobne.

Gosia

13. Data: 2002-10-21 14:41:18

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/jaro" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Właśnie widze że wszyscy ww opacznie rozumieja pytanie.Pewnie teoretycznie
> jest to możliwe ale raczej mało prawdopodobne.

To, ze jest możliwe zajście w ciążę mimo brania tabletek to jest pewne,
jeśli byłaby pewność, że kobieta jedząc tabletki nie zajdzie w ciążę to
firmy farmaceutyczne na pewno by się w ten sposób reklamowały.
Pytałam z ciekawości jakie są objawy ciąży w takiej sytuacji.

14. Data: 2002-10-21 16:46:11

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, ze jest możliwe zajście w ciążę mimo brania tabletek to jest pewne,
> jeśli byłaby pewność, że kobieta jedząc tabletki nie zajdzie w ciążę to
> firmy farmaceutyczne na pewno by się w ten sposób reklamowały.

Wychodząc z takiego założenia to najlepiej nie uprawiać sexu - choć i tu
istnieje prawdopodobieństwo że np ktoś cię napadnie i zgwałci :D

> Pytałam z ciekawości jakie są objawy ciąży w takiej sytuacji.

Tak jak w wypadku "normalnej" ciąży - nie ma żadnych wczesnych obiawów.
Jeśli masz obiekcje - idż do ginekologa na USG

jaro

15. Data: 2002-10-21 18:52:47

Od: "jagusia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak w wypadku "normalnej" ciąży - nie ma żadnych wczesnych obiawów.
> Jeśli masz obiekcje - idż do ginekologa na USG

qrcze nadal nikt nie rozumie.
wlasnie o to chodzi! nie ma zadnych objawow.
wiadomo, ze biorac tabletki TEZ MOZNA zajsc w ciaze.
pytanie czy jesli sie je bierze a zajdzie w ciaze mozna o tym po prostu nie
wiedziec? np w dalszym ciagu jest krwawienie z odstawienia, kobieta bierze
tabletki dalej i dopiero gdy symptomy ciazy sa widoczne lub przypadkowo
dowiaduje sie o ciazy?
czy trzeba co miesiac kupowac test? czy ZAWSZE jednak dochodzi do zaniku
krwawienia z odstawienia?
pytanie jest proste. zadalam je juz kiedys sama. w moim przypadku zmierzalo
do tego czy plod moze zostac uszkodzony poprzez branie tabletek w dalszym
ciagu?

jaga

16. Data: 2002-10-21 20:36:41

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedż na proste pytanie (tylko szkoda że kolejne z rzędu o innej
treści):Można nie wiedzieć że jest sie w ciązy i przyjmowac tabletki dalej i
można w ten sposób uszkodzić płód I tym pesymistycznym akcentem radze
zakończyć tę akademicką dyskusje.Albo niech się odezwie osoba której się
taka sytuacja przytrafiła.

Gosia

17. Data: 2002-10-21 21:28:19

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/jaro" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Wychodząc z takiego założenia to najlepiej nie uprawiać sexu - choć i tu
> istnieje prawdopodobieństwo że np ktoś cię napadnie i zgwałci :D

Nie dla każdego ciąża jest nieszczęściem. Nie chodzi mi o nieuprawianie
seksu. Taka prosta rzecz. Kobieta się zabezpiecza, ale jak zajdzie to na
pewno pokocha i będzie chciała mieć to dziecko. Jak jest szansa, że będzie
zdrowe? IMO tym większa im szybciej się zorientuje o odstawi tabletki, ale
jak ma się zorientować, jak do ginekologa chodzi raz na pół roku na
kontrolę, a nie co miesiąc.

18. Data: 2002-10-22 06:03:06

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dla każdego ciąża jest nieszczęściem.

A kto tak twierdzi w tym wątku ???
Jaki ma to związek z tematem ???

> Kobieta się zabezpiecza, ale jak zajdzie to na
> pewno pokocha i będzie chciała mieć to dziecko.

jak wyżej

> Jak jest szansa, że będzie
> zdrowe?
>IMO tym większa im szybciej się zorientuje i odstawi tabletki

No o tym mowa

> [...]

Tak jak w wypadku "normalnej" ciąży - nie ma żadnych wczesnych obiawów.
Jeśli masz obiekcje - idż do ginekologa na USG

IMO każda kobieta godzi się ponieść takowe ryzyko- jest ono wpisane w ten
typ antykoncepcji.
Jednakże jest ono na tyle małe że przechodzi się z nim do porządku
dziennego.

Każdy z nas wsiada w samochód , mimo że wie iż ileśtam procent pasażerów
ginie w wypadkach,
Można mnimalizować ryzyko takowego wypadku stosując się do przepisów.

Tak samo jest z tabletkami - przyjmowanie wg określonego w ulotce schematu
gwarantuje prawie 100% antykoncepcję.

EOT

jaro

19. Data: 2002-10-22 07:31:35

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> typ antykoncepcji.
> Jednakże jest ono na tyle małe że przechodzi się z nim do porządku

Powinnaś zostać politykiem - tak umiejętnie odpowiadasz na wymyślone przez
siebie pytanie a nie na zadane. Jestem pełna podziwu.
Ja się pytam jakie sa objawy ciąży jak się bierze tabletki, a ty mi na to,
ze kazda kobieta wkalkulowuje sobie w branie tabletek urodzenie uszkodzonego
hormonami dziecka. A co jak nie chce wkalkulować?

20. Data: 2002-10-22 17:01:07

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinnaś zostać politykiem

Powinneś a nie powinnaś - sprawdzaj podpisy pod wiadomościami
Gosia i jaro to nie dwie te same osoby choć sobie bliskie :P

>. Jestem pełna podziwu.
dziękuję

> Ja się pytam jakie sa objawy ciąży jak się bierze tabletki,
> a ty mi na to,

A ja na to że nie ma -przecież piszę już n-ty raz :(

> A co jak nie chce wkalkulować?

No to nie bierzesz tabletek - to chyba proste ??

jaro

lekarz od nerek-jaki to?
Onkolog - Kraków
powinno być "ablatio retinae" sorry