Ginekologu!czy to możliwe

1. Data: 2002-10-19 20:28:38

Temat: Ginekologu!czy to możliwe
Od: "Karolina" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy, jeśli wystąpiło planowane krwawienie w przerwie miedzy jednym cyklem
brania tabletek antykoncepcyjnych a drugim,czy możliwe, żeby kobieta była w
ciąży? Czy krwawienie może wystąpić nawet, gdy kobieta jest w ciąży?

2. Data: 2002-10-19 21:35:38

Temat: Re: Ginekologu!czy to możliwe
Od: "Artur Luzar" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem ginekologiem, ale moja znajoma miała ciążę poza maciczną i mimo
wszystko dostała okresu w planowanym czasie...

Pozdrawiam,
Artek

3. Data: 2002-10-19 22:21:18

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja z kolei słyszałem, że miesiączka może występować aż do 6. mies. ciąży.
Są to nie potwierdzone plotki, zasłyszane od moich koleżanek, ale za to od
wielu. Albo taka ciemnota w polskim narodzie, albo los kobiet taki okrutny
(brrrrr... wymioty, deprechy, inne radochy ciążowe i jeszcze do tego ciota)
Bogu_dzięki_samiec
(nie zamienię golenia na miesiączkę, bo i tak robię to max. 2 razy w
tygodniu i opowiadam naokoło, że zapuszczam brodę, żeby nie wyjść na
niechluja).

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

4. Data: 2002-10-19 22:27:22

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawia mnie tylko jedno: doustna antykoncepcja powoduje sekwencyjne
zmiany w błonie śluzowej macicy, co kończy się jej złuszczeniem po
odstawieniu tabletek (przerwa 7 dni), wydawałoby się, że wraz z zagnieżdżoną
kom. jajową. Trzeba mnieć dużego pecha, żeby nie dość, że zajść biorąc
tabletki, to jeszcze miesiączkować. Test HCG w trybie pilnym!!!!! =>
wirylizacja/feminizacja płodu po estro i gestagenach!

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

5. Data: 2002-10-20 08:39:13

Od: "Saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@b...pl> napisał Czy, jeśli wystąpiło
planowane krwawienie w przerwie miedzy jednym cyklem
> brania tabletek antykoncepcyjnych a drugim,czy możliwe, żeby kobieta była
> ciąży? Czy krwawienie może wystąpić nawet, gdy kobieta jest w ciąży?

Jest to jak najbardziej mozliwe. Ja bylam w 8 tygodniu ciązy i dostałam
krwawienia.Krwawienie to mogą powodować zaburzenia hormonalne w czasie
ciąży i wiele innych przyczyn. Czesto kobiety w ciazy krwawią w czasie kiedy
powinny dostać normalnie miesiączkę. Jest to więc o dziwo jak najbardziej
powszechny objaw w ciązy choć oczywiście nie występujący u wszystkich kobiet
pozdrawiam

Ewa + Niunia ( marzec 2003)

6. Data: 2002-10-20 11:51:20

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy, jeśli wystąpiło planowane krwawienie w przerwie miedzy jednym cyklem
> brania tabletek antykoncepcyjnych a drugim,czy możliwe, żeby kobieta była
> ciąży? Czy krwawienie może wystąpić nawet, gdy kobieta jest w ciąży?

Grupowicze! nie odpowiadajcie jesli wasza wiedza pochodzi jedynie z
zasłyszanych opowieści.
Z tego co rozumiem to chodzi o możliwość wystąpienia ciąży w trakcie
przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych.Po to robi sie przerwe tygodniową w
przyjmowaniu tabletek żeby było krwawienie z odstawienia i żeby kobieta
miała poczucie kontroli swojego cyklu i tego że nie jest w ciąży.Rozumiem że
krwawienie nie występuje, to można sie obawiac ciąży.Natomiast jeśli chodzi
o ciąże bez hormonalnej antykoncepcji to miesiączka może sie pojawiac przez
kilka miesięcy mimo jej trwania.
Gosia

7. Data: 2002-10-20 13:03:27

Od: "Karolina" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi raczej o odwrotną sytuację; w przerwie między jednym a drugim
opakowaniem tabletek wystąpiło normalne krwawienie; czy mogłoby ono
wystąpić, jeśli kobieta byłaby w ciąży.

8. Data: 2002-10-20 19:46:57

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi raczej o odwrotną sytuację; w przerwie między jednym a drugim
> opakowaniem tabletek wystąpiło normalne krwawienie; czy mogłoby ono
> wystąpić, jeśli kobieta byłaby w ciąży
Po co się zajmujesz takimi rozważaniami .Tabletki są naprawde
skuteczne-jeśli bierzesz zgodnie z zasadami. a teoretycznie wszystko jest
możliwe.

GOsia

9. Data: 2002-10-20 20:47:41

Od: "Piotr P" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj baby baby : powiem krotko kazde krwawienie w ciazy jest nieprawidlowe -
wrecz patologiczne i natychmiast nalezy sie zglosie do swojego ginekologa -
w Ciazy nie ma zadnej miesiaczki
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pozdrawiam
Piotr P

10. Data: 2002-10-20 20:51:31

Od: "Piotr P" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapamietajcie sobie drogie panie w ciazy nie ma zadnej miesiaczki nawet
malutkiej - sa tylko patologiczne krwawienia - i nawet jak to jest tylko
"brudzenie" nalezy natychmiast zglosic sie do ginekologa -kazde takie
krwawienie jest zagrozeniem dla plodu !!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!11
!!!
pozdrawiam
Piotr P.