Glengarry Glen Ross

1. Data: 2015-04-16 09:26:10

Temat: Glengarry Glen Ross
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj było na TVP Kultura, obejrzałem po wielu latach i jestem zaskoczony
(mimo, że spodziewałem się przecież), jak dobrze oddane są różne charaktery.
Polecam obejrzeć - jeśli się ktoś uchował i nie widział jeszcze - pewnie
wkrótce znowu puszczą. Kameralny filmik, ale grą aktorską po prostu rozwala.

2. Data: 2015-04-16 11:32:15

Temat: Re: Glengarry Glen Ross
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-16 o 09:26, Ghost pisze:
> [...]
> różne charaktery. Polecam obejrzeć - jeśli się ktoś uchował i nie
> widział jeszcze - pewnie wkrótce znowu puszczą. Kameralny filmik, ale

a ja bym zyrbytnal to: The Deer Hunter

--
gazebo

3. Data: 2015-04-16 11:35:52

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-16 o 11:32, gazebo pisze:

> a ja bym zyrbytnal to: The Deer Hunter

to tez: Full Metal Jacket, jednakowoz dokoncze piaty sezon Fringe :)

--
gazebo

4. Data: 2015-04-16 11:52:25

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>to tez: Full Metal Jacket

opat-ronk

5. Data: 2015-04-16 11:56:17

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-16 o 11:52, Ghost pisze:

> Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

> opat-ronk

:))))) ogladales chociaz?

--
Tyle słońca w całym mieście
Nie widziałeś tego jeszcze

6. Data: 2015-04-16 12:36:28

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 11:35:52 +0200, gazebo napisał(a):

> to tez: Full Metal Jacket, jednakowoz dokoncze piaty sezon Fringe :)

Niezły jesteś. Ja czwartego nie mogę "zmęczyć" :)

M.

7. Data: 2015-04-16 12:49:29

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-16 o 12:36, Fragi pisze:

> Niezły jesteś. Ja czwartego nie mogę "zmęczyć" :)

mialem przerwe w polowie czwartego, siedze u kumpla to pomyslalem, ze
szarpne jak juz jest pod reka, gorzej, ze nie pamietam gdzie skonczylem
It's Always Sunny in Philadelphia

--
gazebo

8. Data: 2015-04-16 13:56:19

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 12:49:29 +0200, gazebo napisał(a):

> mialem przerwe w polowie czwartego, siedze u kumpla to pomyslalem, ze
> szarpne jak juz jest pod reka, gorzej, ze nie pamietam gdzie skonczylem
> It's Always Sunny in Philadelphia

Ja robię sobie przerwę śrdnio po trzech odcinkach, a że oglądam czasami
kilka seriali 'na raz', to też nie pamiętam, gdzie który skończyłam :)

M.

9. Data: 2015-04-16 17:24:56

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-04-16 o 11:52, Ghost pisze:

> Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>:))))) ogladales chociaz?

Tak, film nie przetrwał do dzisiaj. Ale ja podałem tytuł ze względu na
tematykę, nie ze mi się najbardziej.

10. Data: 2015-04-16 17:53:15

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-16 o 17:24, Ghost pisze:
> Tak, film nie przetrwał do dzisiaj. Ale ja podałem tytuł ze względu na
> tematykę, nie ze mi się najbardziej.

rozumiem, ze szczerze w to wierzysz, a zreszta, kubrickowe filmy z
definicji sa kiczowate wiec jak mialby przetrwac, Oskar za rezyserke
(oraz pare innych) dla Łowcy..., e tam, idac ta sciagawka Apocalypse Now
Coppoli tez do wychodka, to i Hair (niech sie Forman schowa ze wstydu)
tudziez, no to hurtem - wszystkie genialne filmy ubieglego wieku -
paszly w cholere :-)

Absolwenta zostawmy, ma kontynuacje.

--
gazebo

Zamordyzmu czar...
Przedwyborczej wyżerce hien cmentarnych z TVN24 mówimy NIE!
Gdy rozum śpi
Nałęcz i Komorowski
POrno-Hania.