Zamordyzmu czar...

1. Data: 2015-04-16 01:10:43

Temat: Zamordyzmu czar...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wpolityce.pl/swiat/240970-rosjanie-lubia-twar
da-reke-wladzy-niemal-dwie-trzecie-obywateli-fr-zgod
ziloby-sie-na-ograniczenie-wolnosci-jesli-to-zwieksz
yloby-porzadek-w-kraju
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

2. Data: 2015-04-16 08:09:47

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ikselka, z ciekawości zajrzałem do tego wątku żeby zobaczyć o czym dyskutują ludzie
zainteresowani psychologią. Ten link o katastrofie smoleńskiej to pewnie ilustracja
tego jak popularne są teorie spiskowe i to o tym będzie dyskusja.

Zbyszek Gotkiewicz

3. Data: 2015-04-16 08:31:10

Temat: Re: Zamordyzmu czar...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>dyskutują ludzie zainteresowani psychologią. Ten link o katastrofie
>smoleńskiej to pewnie >ilustracja tego jak popularne są teorie spiskowe i

Zdefiniuj "teoria spiskowa"

--

Chiron

4. Data: 2015-04-16 09:21:25

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Teoria spiskowa - stojące w opozycji do oficjalnie uznanej wersji, wyjaśnienie
zaistniałego faktu, rodzące się z przeświadczenia o istniejącym spisku, którego celem
jest zatajenie prawdy przed opinią publiczną.

Źródło:
http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Teoria_spiskowa

Zbyszek Gotkiewicz

5. Data: 2015-04-16 09:25:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Teoria spiskowa - stojące w opozycji do oficjalnie uznanej wersji,
>wyjaśnienie zaistniałego faktu, rodzące się z przeświadczenia o istniejącym
>spisku, którego >celem jest zatajenie prawdy przed opinią publiczną.

To teraz proszę o przytoczenie kilku ważnych wydarzeń historycznych, które z
pewnością nie były efektem spisku.

Pisząc w ten sposób chciałby Ci pokazać, że to określenie "teoria spiskowa"
to pojęcie czysto propagandowe. Pisząc np o kimś, że to, co mówi- to
spiskowa teoria- daje się do zrozumienia innym, że to jakiś oszołom, z
którym nie warto rozmawiać.

--

Chiron

6. Data: 2015-04-16 09:33:01

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To jak nazwiesz ignorowanie faktu ze to decyzje pilotów doprowadziły do katastrofy a
zamiar tego proponowanie teorii o zamachu mimo absolutnego braku przesłanek do tego.
Brak przesłanek tłumaczony jest ich ukrywaniem. Do definicji pasuje jak ulał.

Zbyszek Gotkiewicz

7. Data: 2015-04-16 09:47:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>braku >przesłanek do tego. Brak przesłanek tłumaczony jest ich ukrywaniem.

To wyłącznie polityczna zagrywka. Stek kłamstw. Tak dęty, że nie da się tego
utrzymać na dłuższą metę. Jednak do wyborów część ludzi da się nabrać-
bo_chce_się_dać. Brak jest przesłanek do uwierzenia właśnie w wersje
oficjalną. Jednak- skoro wszystkie główne "przekaziory" zwane mediami
głównego ścieku- trąbią na tą samą nute- to osoba, która np włącza TV żeby
obejrzeć film czy program sportowy- usłyszy te same kłamstwa na każdym
programie. Czy ktoś, kto się nie interesuje sprawą- będzie pamiętać za kilka
tygodni czy miesięcy, co mu wciskano do głowy i że teraz wciska się coś
zupełnie innego? Nie- tak działa propaganda. No i to jest dobry temat na tę
grupę- działanie manipulacji.
Zajrzyj chociaż do linka Iksełki:

8. Data: 2015-04-16 10:02:35

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Napisałem w tym wątku po przeczytaniu promowanego artykułu. Przyczyną katastrofy było
nieprzestrzeganie procedur przez pilotów, co mogło być spowodowane także brakiem
przestrzegania procedur w pułku, co zostało wykazane. A w artykule z linku nie pisze
się o procedurach, ale o doświadczeniu pilotów. Jak się czyta w emocjach to trudno o
trzeźwą ocenę.

Zbyszek Gotkiewicz

9. Data: 2015-04-16 10:13:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>wykazane. A w artykule z linku nie pisze się o procedurach, ale o
>doświadczeniu >pilotów. Jak się czyta w emocjach to trudno o trzeźwą ocenę.

Napisałeś dając wiarę w mojej opinii ewidentnie sfałszowanym nagraniom z
czarnych skrzynek, o których oryginały- tak na poważnie- nawet nigdy
oficjalna polska strona nawet nie wystąpiła. Już raz przecież grano tymi
nagraniami- a teraz "okazało się", że są na nich nowe rzeczy- kompromitujące
pilotów. OK- materiału jest mnóstwo- na www także. Naprawdę- wystarczy tylko
wgryźć się w temat. A propos- czy wiesz, jak jeszcze w 80 latach w USA
reagował przaeciętny amerykanin, gdy ktoś mówił, ze był spisek na życie
Kennedyego- i to nie Oswald przeprowadził zamach, a być może w ogóle nie
brał w nim udziału? Przeciętny amerykanin- mimo, że u nich było sporo zgonów
"spec- znaczenia" w związku ze sprawą JFK (podobnie, jak teraz w Polsce w
związku ze Smoleńskiem) a ich media nie raz nie zostawiały suchej nitki na
Komisji Warrena (u nas jest medialna zgodność)- przeciętny jankes śmiał sie,
mówiąc, że to spiskowa teoria dziejów.
Polecam:
http://pressmania.pl/?p=13077

--

Chiron

10. Data: 2015-04-16 10:28:04

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chiron, do katastrofy doprowadził nas nasz narodowy bałagan który bije po oczach na
każdym kroku. Podważając ustalenia naszej komisji sugerujesz że w naszym kraju który
nie potrafi nic dobrze zorganizować, zrobiono nie tylko zamach którego w żaden sposób
nie da się udowodnić, ale po zaangażowaniu mnóstwa osób udało się wypromować wersje
która ma maskować zamach. Nie jestem w stanie dyskutować z czyimiś przekonaniami w
sytuacji gdy fakty są ignorowane.

Zbyszek Gotkiewicz

Przedwyborczej wyżerce hien cmentarnych z TVN24 mówimy NIE!
Gdy rozum śpi
Nałęcz i Komorowski
POrno-Hania.
Chironie, kłamco